Snusmumriken80 skrev 2011-07-25 17:18:05 följande:
Jessus vad ni skriver=)
Sitter på jobbet och har tråkigt, har dock bara 2h kvar.
I helgen var vi till Mumindalen, underbart, tills det började spöregna, åska o blixtra

Barnen blev rädda, men så fort vi kom till bilen så var det lugnt igen o alla somna på 2 röda:)
På lördag ska maken och jag ut med 2 goda vänner på musikfestivalen som är i stan, vi ska äta 3 rätters + kika/lyssna på Swingfly och Patrik Isaksson. Första natten vi är utan barn på x antal månader, skönt!
Jag hoppas att vi har en liten tjej på g, men tror att jag inte kommer att få fler tjejer. Har 1 flicka och 2 pojkar, så det blir säkert en pojke till nu:) Hoppas kan man alltid, men blir nog glad vilket som:)
Mage ligger jag nog på emellanåt, inte såååå bekvämt, men en stund funkar det. Är i v.17+6 idag = bf 26.12 enligt senaste ul, inbillar mig att jag kommer att få i januari iaf, så blir kvar i tråden. Hoppas det är okej!?!?
va konstigt, jag är 16+5 och är beräknad till 3/1 enligt mej själv ;) 4 dagar längre gången enligt BM beräknad 30/12 enligt henne...
Ska ju på UL på fredag, hoppas de säger januari även om det inte skulle bli så, för att hålla gubben lugnt =)