Inlägg från: Frökenolson |Visa alla inlägg
  • Frökenolson
    bumbi 84 skrev 2011-08-15 16:25:53 följande:
    Nu är vi med hemma från Rul alla var bara toppen! Blev flyttad från den 17:e till den 12:e jan så nu är man redan i vecka 19 Det var en riktig buse där inne först var den inte still en sekund och när bm ville att den skulle ändra på sig så vägrade den Fick 6 bilder Men just nu vill det sig tydligen inte att lägga in nån
    Grattis, kul att du fick med så många bilder och att syskonen fick se!
  • Frökenolson
    shadowstorm skrev 2011-08-15 18:22:17 följande:
    Min BM ringde mig idag och sa att jag har 8 i järnvärde vad betyder det? Hon sa att jag måste börja äta järntabletter. Minns när jag vänta sonen var det andra siffror.
    Jag har 40 och behöver också äta, man skulle ha över 60 sa de till mej.det är skillnad på järnvärde och blodvärde/hb..
  • Frökenolson

det är väldigt olika vad som sägs om järnvärde och hb känns det som..
    Googla på det nu, och det står ju att för mycket järn inte är bra heller, käkar niferx nu och har för mej att de innehåller mer än RDI.. får nog kolla upp detta mer..

• Frökenolson
    GoodEnough mom skrev 2011-08-16 09:49:45 följande:
    Min BM sa att det skulle synas tre vita streck om det var en flicka.. Såg inte det själv men hon verkade säker på sin sak ;)  
    Jag har på UL bilderna ETT väldigt tydligt streck, så jag är rätt säker på pojke, gud så spännande =)
  • Frökenolson
    Carolaj83 skrev 2011-08-16 19:22:27 följande:
    läkarbesök+ul imorgon för att kolla moderkaka+hjärta*nervös*
    det kommer gå fint, kul att få se liten igen!
  • Frökenolson

Idag står det 50% på graviditetsräknaren, =) Känns som en milstolpe, hjärtljud hos bm nästa vecka!

• Frökenolson
    doriah skrev 2011-08-16 21:13:12 följande:
    Vem var det som hade gårr 50% i dag? Jag hittar inte inlägget...
    Det har visst jag också, nämligenSolig

Har vi någon bf-lista?
    me!
  • Frökenolson
    minneli skrev 2011-08-17 17:18:24 följande:

Hej allihopa!

Tänkte bara berätta att jag födde en liten änglatjej som heter Ayla i måndags. 

Hoppas det går bra för er alla så tjuvkikar jag in här lite och berättar förhoppningsvis när jag är gravid igen.

Kramar      

Fint namn, ser fram emot att höra från dej snart igen med positivt besked om nytt underverk i magen!
    Beklagar verkligen det ni fått gå igenom!
    Massa kramar!
  • Frökenolson
    Niins skrev 2011-08-18 11:47:18 följande:
    Tyvärr hände det som inte får hända i lördags 13/8, vattnet gick i v 19+4. 15/8 föddes våra tvillingar. En flicka och en pojke.
    Finns inga svar på vad som kan ha gjort att jag öppnade mig och att vattnet gick, troligtvis nån infektion. 
    Hoppas kunna få svar när vi ska på återbesök. 
    Allt känns hopplöst och mörkt. Kommer man någonsin komma tillbaka?!?
    NEEEJJJ!
    Fy vad ledsamt, det finns inga ord!
    Man tar sej igenom det, men just nu känns det nattsvart, ta den tid ni behöver, tid att läka och sörja, ta hand om varandra!
    Sen kommer det kännas lite lättare att andas och man tänker mindre på det, även om det finns där ofta..
    Känner så för er, ni har ju ändå gått 6 veckor längre än jag gick sist,
    Stor styrkekram <3
Svar på tråden Januaribebis 2012