jessielarsson skrev 2011-07-30 19:42:57 följande:
Ja det känns jätte bra nu. Låter kanske lite konstigt hur det kan vända så. Men han fick sagt vad han ville jag skulle ändra på, och dett är saker som jag själv vill sluta göra och bli av med så det är ju ett ypperligt tillfälle nu då. Och han sa att det var anledningen till att han var så tvär och kall och dann. Så det har bara snurrat i ett hjul.
Men jag sa till honom att inga sura miner nu efter vi pratat ut. Och han kom hem i torsdags kväll och gav mig en super härlig kyss, och jag blev helt varm i hjärtat. Och han har helt vänt, han brukar alltid ta en hel evighet på sig att ändra sig och bli glad igen, men inte denna gången. Så han har visst mognat lite efter 6 år tillsammans. Och jag har faktiskt längtat efter honom när jag jobbat idag.
Vi brukar aldrigg bråka eller tjafsa, men så typ 1 ggr om året så kommer det en sån här utrensning, och man behöver det, det känns bra efteråt. Det är så lätt att det bara rullar på och man slutar att jobba på förhållandet. Och att även jag måste jobba på rätt saker i vårat förhållande, jobbar visst på fel saker har jag insett nu. Men det känns skönt att Stefan har tvärvänt så iaf.
skönt att höra, javisst måste man jobba på sitt förhållande. Vi har varit ihop i sju år, och det går upp och ner ibland så är det ju bara.. Bara det är mycket mer upp än ner =)