Inlägg från: Frökenolson |Visa alla inlägg
  • Frökenolson

Januaribebis 2012

shadowstorm skrev 2011-07-29 22:24:29 följande:
    Men jag tror de säger han när man är på ul. Vet de flesta som jag frågat iaf här i sundsvall har fått höra han under undersökningen även fast de fastställt att det är en hon ;)
    det kanske är så de gör, man ser ingen snopp på någon av bilderna i allafall;) men det blir det det blir, och är så välkommet vilket som!
  • Frökenolson
    jessielarsson skrev 2011-07-29 22:28:45 följande:
    Innerst inne vill jag inte veta, tycker det är roligt när den väl kommer ut. Men jag är ju så nyfiken, så jag frågade sambon i hopp om att han ska säga: Nä vi tar inte reda på vad det är. Och då gör vi ju inte det. Men han säger: För mig spelar det ingen roll, vill du veta kan vi ta reda på det. Jaha vad ska jag göra nu då!!?
    Är ju inte rul förrän den 17 aug, så jag hinner vl fundera ut något. Men jag tror att jag kommer att göra som sist. Jag frågar bm om hon kan se vad det är och sen utgår jag därifrån.
    känns det bättre mellan dej och sambon?
  • Frökenolson
    jessielarsson skrev 2011-07-30 19:42:57 följande:
    Ja det känns jätte bra nu. Låter kanske lite konstigt hur det kan vända så. Men han fick sagt vad han ville jag skulle ändra på, och dett är saker som jag själv vill sluta göra och bli av med så det är ju ett ypperligt tillfälle nu då. Och han sa att det var anledningen till att han var så tvär och kall och dann. Så det har bara snurrat i ett hjul.
    Men jag sa till honom att inga sura miner nu efter vi pratat ut. Och han kom hem i torsdags kväll och gav mig en super härlig kyss, och jag blev helt varm i hjärtat. Och han har helt vänt, han brukar alltid ta en hel evighet på sig att ändra sig och bli glad igen, men inte denna gången. Så han har visst mognat lite efter 6 år tillsammans. Och jag har faktiskt längtat efter honom när jag jobbat idag.

Vi brukar aldrigg bråka eller tjafsa, men så typ 1 ggr om året så kommer det en sån här utrensning, och man behöver det, det känns bra efteråt. Det är så lätt att det bara rullar på och man slutar att jobba på förhållandet. Och att även jag måste jobba på rätt saker i vårat förhållande, jobbar visst på fel saker har jag insett nu. Men det känns skönt att Stefan har tvärvänt så iaf.
    skönt att höra, javisst måste man jobba på sitt förhållande. Vi har varit ihop i sju år, och det går upp och ner ibland så är det ju bara.. Bara det är mycket mer upp än ner =)
  • Frökenolson
    Niins skrev 2011-08-01 15:22:30 följande:
    Vi är i chock!!! Vi ska ha tvillingar!! Antagligen enäggs!!! Ska tillbaka om en vecka och kolla igen!! Men allt såg bra ut!!
    Va roligt, förstår chocken dock, men ett stort grattis till er!!
  • Frökenolson

Jag har en fråga tjejer..

Hur ofta känner ni bebisen, ni som är i v.17-19?
    Jag har inte känt lite på några dagar och vill så gärna känna.
    Jag var ju på ultraljud för några dagar sedan och fick se att allt var bra, men jag önskar att jag fick känna bebisens rörelser oftare..
    Jag vet att efter vecka 20 brukar man känna mer, men frågan är alltså hur ofta ni känner bebis innan v.20..

• Frökenolson
    LillaEko skrev 2011-08-02 21:47:27 följande:
    Frökenolson: jag är i v 18(17+4) och har fortfarande inte ens känt bebis :(
    det är väl så att man är olika och som tjejerna här säger, bebisen ligger på oilka ställen samt har fortfarande gott om plats.. hoppas vi känner massasnart!
  • Frökenolson
    Carolaj83 skrev 2011-08-03 07:07:11 följande:
    min dotter 2,5 år har bestämt namn på bebisen: stina eller kaj!!!!   hmmm får nog övertala henne om andra namn
    härligt att hon vill välja så annorlunda namn,, stina är väl ifs ganska vanligt men kaj, ni heter inte ahl i efternamn eller? ;)
  • Frökenolson
    curiosa skrev 2011-08-03 09:52:00 följande:
    Redan hemma från RUL och allt såg bara bra ut:)
    Nytt datum blev 11 januari och det är jag nöjd över för då hamna vi lite längre in på rätt sida nyår.

härligt!!!

chicopico skrev 2011-08-03 11:20:49 följande:
    Rul om en timme nu spännande!

Kul!

• Frökenolson
    syntetica skrev 2011-08-03 20:46:23 följande:
    Usch den här värken i magen kan vara så otroligt frusstrerande ibland, vet inte riktigt hur jag ska sitta eller ligga för att det ska kännas behagligt.
    nej, ibland är det svårt att ligga/sitta bekvämt...
  • Frökenolson
    syntetica skrev 2011-08-04 19:34:08 följande:
    Måste fråga en dum fråga, det vätskar från brösten vad sjutton är deT?
    råmjölk kallas det väl.. det kommer och går, men kan hålla på fram tills ungen kommer..
Svar på tråden Januaribebis 2012