• Syoss

Januaribebis 2012

Ja, då är det väl dags för mig att hoppa in i den här tråden :) Jag plusade förra tisdagen och var på ett första möte hos BM igår. Jag är i v.4+6 idag :)
    Skrev in mig på Januarilistan nyss. Kul med så många Januaribebisar! :)

• Syoss
    mia1986 skrev 2011-05-18 07:46:27 följande:
    Idag är jag v 6+0. Det räknas som att jag är i v 7 va?
    Ja det gör det :) Jag är exakt en vecka efter dig^^
  • Syoss
    AkireNirak skrev 2011-05-18 07:02:42 följande:
    Plusade den 17/5 efter 3½ års försök. Nu håller vi tummarna för första bebisen den 19/1-12!!

Har haft superkoll på hela cykeln i flera månader nu, och hade senaste M 15-19 April, ÄL 29-30 April, och plusade 17/5.

Det som är lite läskigt är att jag inte riktigt kan smälta det, eller tro på att det är sant. Hoppas att det sjunker in den närmaste tiden, och åtminstone efter att vi varit på första UL om 3-4 veckor (får ett tidigare UL då vi fått lite hjälp på traven i form av hormontabletter).
    Vi har samma datum, både mens och BF^^ fast jag plusade 11/5 :)
    Nu håller vi tummarna!
  • Syoss
    Majskorn skrev 2011-05-19 10:46:32 följande:
    Vul idag....håll tummarna för att jag ser hjärtslag :)
    Hoppas det går bra! :)
  • Syoss
    Majskorn och MissT: Jag är verkligen ledsen för er skull Rynkar på näsan skänker en massa kramar till er båda!
  • Syoss
    Missoctober88 skrev 2011-05-19 23:00:54 följande:
    Jag har cravings.. Jag har varit sugen på pizza massor med dagar nu.. Imorgon ska jag unna mig en :)
    Jag är sugen på sallad hela tiden! Härlig, färsk, krispig och saftig sallad - med en massa Rhode Island dressing på :P
  • Syoss
    roxylady skrev 2011-05-21 10:00:50 följande:
    Exakt samma sak för mig. Jag har haft svårt att somna pga det. Det skönaste är att ligga på rygg men då kan jag inte sova pga det haha.
    Så är det för mig med. Så jag burkar ligga på rygg tills jag känner att jag närmar mig sömnen, då vänder jag på mig och somnar tillslut. Jag har alltid en extrakudde som jag nästan kramar om lite löst. Jag har fått för mig att trycket på både mage och bröst minskar då :)
  • Syoss
    roxylady skrev 2011-05-21 14:40:31 följande:
    Haha saa här :) Fast jag kramar om täcket. Men man får tänka på att det måste ju vara positivt så länge det känns något? Då vet man att det växer å knakar :D Bara det inte börjar göra riktigt ont.. men det ska det inte få göra.
    Ja hittills "stör" jag mig inte på det.. eller vad man ska säga :P Jag är oerhört glad för att jag känner att det finns nått där inne i magen. Underbart Glad
    Som du säger, för ont får det ju inte göra...det är ju inte bra. Men dit ska vi inte komma Flört
  • Syoss
    plingplong skrev 2011-05-21 16:21:03 följande:
    Va kul!! Skrattande Vilket datum är din son född?
    Jag beställde min angelsound på tapperviking.se men tror det finns begagnat på både tradera och blocket.
    Hjärtljuden hörde jag den 12/8, första gången jag testade...tror kanske jag var i vecka 12 eller 13 då.
    Jag var tvungen att googla Angelsound. Hade ingen aning om att det finns såna där saker att köpa! En sån måste man ju ha Skrattande jag ska investera i en.
  • Syoss
    Grattis och välkomna alla nya! :) Va många Januari-bebisar det kommer bli!
    Har det med alla vårkänslor att göra kanske? ;)
Svar på tråden Januaribebis 2012