Januaribebis 2012
Jag paxar helst inte den platsen =)
Jag har alltid sagt att om jag ska få tvillingar så ska det vara enäggs, dom är så otroligt fascinerande :) "tyvärr" så är det ju tvåäggs som kan va ärftligt :P

Amelie85: Hoppas det går bra! Ska hålla tummarna.
Majskorn: Gud så härligt!! :D
I eftermiddag ska jag till vårdcentralen och lämna några prover och sen prata med BM efteråt. Jag har mått extremt dåligt nu ett tag så hon tyckte vi skulle kolla upp mina värden.
7+0 idag! Veckorna går, sakta men säkert :)
För oss blir det nog att vi berättar på midsommar. Då är jag bara i v10+3 men vi ska ha ett stort kalas då och även om jag inte brukar dricka mycket så burkar jag ändå ta en cider eller ett glas vin till maten eller när vi sitter och pratar efter maten. Folk kommer reagera när jag håller mig till läsk istället, det vet jag^^ Men vi får väl se, dom kanske har så fullt upp med sig själva så dom inte tänker på vad andra gör haha.
Men då är det inte så farligt om dom skulle få veta, det är ju "bara" 1,5 vecka då tills jag gått 12 fulla veckor :)
Min sambo berättade för sin ena bror idag. Hans fru hade skinit upp som en sol :D dom blev (så klart) väldigt glada för vår skull :)
riparbella: Vi var också väldigt kluvna i början, visste inte riktigt hur vi skulle göra. Men vi frågade runt lite och har läst på en del så nu har vi bestämt oss för att göra testet.
Jag har varit grymt sugen på ölkorv nu i flera dagar! Rolands Djävlar för att vara exakt ;) Nu kan jag inte stå emot längre, så jag ska gå och och inhandla ett gäng sen, slänga i frysen några dagar och sen njuta. Mmmhhhmm!
Jag är rejält avundsjuka på er som mår bra :P jag mår illa hela tiden och så fort jag blir lite lite hungrig så blir det mycket värre om jag inte petar i mig lite mat i tid. Och uppblåst mage och bröst är heller inte så kul. Men jag ska väl inte klaga, det är ju bara kotten i magen som gör sig påmind haha.