Januaribebis 2012
anonyym: Hoppas det har gått bra nu! Kl 15 är det min tur! Lååång väntan!
Maho89: Håller alla tummar jag har att det ser bra ut!
anonyym: Hoppas det har gått bra nu! Kl 15 är det min tur! Lååång väntan!
Maho89: Håller alla tummar jag har att det ser bra ut!
cookiejar: Själv skulle jag nog få lite halvt panik om någon började ruta in mitt kommande liv med bebis så pass mycket, så jag förstår att du har lite frågetecken.
Och vad gäller RS-viruset så förstår jag absolut din oro. Jag har haft flera i min närhet som haft barn inlagda på grund av det, varav en riktigt för tidigt född som höll på att stryka med, så jag har också vissa restriktioner över hur jag kommer att umgås under den värsta perioden. Å andra sidan kommer den allra värsta perioden bara inträffa under en dryg månad efter att bebis kommit, jag hoppas verkligen att man tar sig smidigt igenom den perioden!
Hoppas att du känner att du kan vara ärlig och rak utan att hon tar åt sig för mycket, annars blir det lätt att man går och bär på en massa irritation som knappast är bättre.
Mabuse: Låter underbart!
2½ timme kvar nu för min del! Lite alvedon, lite hostmedicin, nässprey och en dusch på det så borde jag fixa ett besök som förhoppningsvis är trevligt!
(Och ja, man var välkommen trots ihärdig förkylning)
anonyym: Vi hade en Acta Graco och var supernöjd, men så länge du har tänkt dig att byta så fort barnet kan sitta självt så funkar Brio alldeles utmärkt. Dessutom är det ju i början de behöver bylsiga kläder, då är de ju ändå "små"!
Och erbjudanden kommer hela tiden det håller jag med om. Jag hade nog först och främst provat den större stolen i bilen först och främst, för alla passar ju inte överallt sådär jättebra!
Maho89: Men vad sjutton hände? :(
anonyym: Sen beror det ju på vad du ska ha för vagn med? Hade du tänkt att kunna fästa babyskyddet på vagnen när ni ska iväg?
MaHo89: Äh fy tusan! :( Alla tankar till er!