iwannarock skrev 2011-08-21 22:10:55 följande:
Jo det är väl det men mår man riktgt dåligt så är det ju jätte bra att det finns hjälp att få men jag har egentligen inte tänkt så långt som att skaffa medicin för det, jag köpte åksjukeband i början men har nu slutat använda dom (varför vet jag inte hahah) dom ligger på micron och skräpar

. Har lite funderingar kring foglossningsbälte, någon som testat/har det? Funkar det??
Ja jag hoppas på en tid för UL, jag ringde mvc i måndags och talade om att jag kände mig så orolig för att jag faktiskt inte känner något än men honsa att det va inget att oroa sig för alls det va inte konstigt att man inte kände något i vecka 17 jag sa att dte va min 3,dje grav och att jag har för mig att jag kände tidigare med både första och andra men nu börjar jag tänka att det kanske inte va så alls, tusan man glömmer ju så fort

. Känner ni andra mycket? Och när lyssnade dom på hjärtljuden på mvc? Här säger dom att dom inte lyssnar förrens vecka 20 8kommer som sagt inte ihåg hur det va) men tycker dte känns sent???
Jag kände i v 16 med min första, men med den här var det först nu i förrgår som det började sprattla till rejält (v 19 nu)! Det är ju inte säkert att de ligger likadant ändå, så tror inte du behöver oroa dig! :)
Kommer faktiskt inte ihåg när de lyssnade första gången hos MVC, men minns att man sprang där betydligt oftare än nu iaf. Har inte varit där sen inskrivningen i v 8 och har inget planerat besök heller (ska boka efter RUL)!