Januaribebis 2012
Syoss, visst är det härligt att folk ser det? Så man inte bara ser lite mätt ut ;)
Syoss, visst är det härligt att folk ser det? Så man inte bara ser lite mätt ut ;)
Förstföderska, inskrivning v 12 och nästa besök är v 26.
Jag känner ofta bebis sparka långt långt ner (när jag sitter ner oftast), så jag tror att en fot kommer komma ut där nere! Hur kan den vara så långt ner?! men när jag ligger sparkas det högre upp, det känns lite med bekvämare, än sålänge ;)
Jag lider också av kramp i vaden på nätterna. Det gör ju så jävla ont! Vad kan man göra för att förhindra det? Dricka mycket vatten har jag hört.
elison och Empa86: Åh vad mysigt! Visst är det en härlig känsla?! 
Empa86 skrev 2011-09-19 12:59:12 följande:

Jag pluggar och höstterminen slutar 20 jan, BF 23 jan. Jag Har planer på att plugga tills bebis kommer, dock längst till 20 jan.
Empa, sådär får jag också ibland. Trodde precis som du att det var bebis som tryckte utåt men så igår slog det mig, det kanske är sd. Min mage blir hård och liksom sugs utåt som vakum typ :P haha. Men jag får inte ont, känner bara "suget".
Det konstiga är att jag bara känt det när jag ligger i soffan på rygg. Igår hade jag flerastycken på raken. Borde jag vara orolig om det nu är sd?