• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • missable

har inte heller haft några sammandragningar, har bf 21 januari... är så jävla less på detta nu... sen kommer jag inte åt familjeliv pådatorn men via mobilen funkar set så jag har inte orket läsa ikapp allt....

• fabler
    zatori skrev 2011-11-16 21:25:19 följande:

Är jag den enda här som inte känt av en enda sammandragning ännu? Är i vecka 31 (30+2)

hade de varit en vecka sedan så hade jag sagt att du inte är ensam. Men denna vecka har mina sammandragningar börjat... men imorgon är de exakt 7veckor till bf för mig.
    elias är världens sötaste!!!
  • partouze

Jag har flera sd om dagen. . Haft sedan vecka 20 typ. Första barnet :) men dom gör
    Iaf inte ont

• partouze

Ofta när jag får sd så känns de som de blir svårare å andas typ . Typ som ett tryck över lungorna. Även ibland när ja ligger PÄ rygg känner ja detta åh då kan ja även få svimninskänsla. Någon mer som har så?

• APEW

jag har haft många sd varje dag sen vecka 18. första barnet. Nu börjar det kännas längre ner i magen.

• zatori

Tack för era svar. Men då är det inte onormalt att INTE ha känt några än då kanske?

• fabler
    zatori skrev 2011-11-16 21:39:26 följande:
    Tack för era svar. Men då är det inte onormalt att INTE ha känt några än då kanske?
    med sonen kände jag inge förrens sista tre veckorna. Så nej de är inte onormalt. Med en graviditet verkar allt va normalt.
    elias är världens sötaste!!!
  • minjalin
    partouze skrev 2011-11-16 21:37:54 följande:
    Ofta när jag får sd så känns de som de blir svårare å andas typ . Typ som ett tryck över lungorna. Även ibland när ja ligger PÄ rygg känner ja detta åh då kan ja även få svimninskänsla. Någon mer som har så?
    Jag får också svårare att andas när jag får kraftiga sammandragningar, speciellt om jag ligger ner. Då blir det som ett tryck över lungorna precis som du beskriver.
  • curiosa
    zatori skrev 2011-11-16 21:39:26 följande:
    Med båda mina stora barn hade jag inte en enda sd. Nu har jag massor så det är inte ovanligt att inte ha några alls.
  • Someday

Vad skönt att läsa att jag inte är ensam om mina sammandragningar!
    Men som sagt, min tapp är påverkad, så helt ok är det ju inte. Försöker att vila!
    Idag har jag planerat lite arbete hemma i huset, lagt ut uppdrag på andra. Känns frustrerande men samtidigt skönt att man har underbara människor som vill hjälpa till att få renoveringen hemma lite mer klar!