shadowstorm skrev 2011-06-16 12:16:40 följande:
När jag vänta sonen mådde jag ju värre än värst går inte ens beskriva med ord så jag förstår att du mår dåligt. Och jag hade som dig veckorna innan jag insåg att det var faktiskt bara stoppa fingrarna i halsen för då mådde jag bättre efteråt och kunde äta och hålla illamåendet bort några timmar iaf. Jag höll illamåendet tillbaka genom att gå runt och hålla mig mådde som sagt bättre när jag väl fick spy.
Sen lärde jag mig också att ju tröttare jag var ju mer illa mådde jag så jag försökte sova och sova bort illamåndet. Och som sagt a-fil och mariekex på morgonen innan du stiger upp om nån kan ge dig detta. och vaknar du på natten och är kissnödig ta ett mariekex innan du kliver upp kissa spring tillbaka och lägg dig och käka mera mariekex och försök somna om hahaha :) Ja det var sånt som funka för mig
Ja jag har övervägt om man nästan ska börja stoppa fingrarna i halsen alltså ;)
Men försöker stoppa i mig nått fast jag inte vill.. i några minuter känns det värre men bättrar sig sedan eftersom i med att man fått i sig nått. Hört att man kan må mer illa om man äter tex som jag mamma vital eller apoteket kvinna i med att de innehåller mer vitaminer. Ska man dra ned på det då?
Ja jag sov bort det värsta idag i alla fall. Nu går det i en jojjo under dagen från bra till dåligt och tillbaka.
Ja det där med fil har jag också fundrat på! Kanske med jordgubbar i? Det är bland det enda man är sugen på nu känner jag. Åh mariekex lät inte helt fel heller :) Ska be sambon köpa hem lite hihi! Tack för dina tips :)