Januaribebis 2012
Jag är supernöjd med mama Mia, både med min barnmorska å läkaren jag träffade idag, supergulliga! :)
Var går du?
Jag mår bara mer och mer illa för varje dag verkar det som. Jag som trodde att jag skulle klara mig utan det.
Det är ganska lindrigt men jag kan inte äta vad som helst riktigt.. då mår jag bara ännu sämre om jag äter nått som mitt nya sinne inte vill ha. Men detta är tillräckligt för att det ska vara störande.. jag är nu i v7+6.. Har det blivit värre å värre för er som det blivit för mig? Är det verkligen mer säkert att ha illamående än att inte ha det alls eller är det bara en myt?
Jag mår faktiskt inte illa när jag bara kommit till jobbet. Kan komma en släng innan förmiddagsmackan och innan lunch. Blir det värre så stannar jag nog hemma. Men så illa är det inte ännu som tur är. Men jag är ett åskmoln på jobbet kan jag ju säga haha!
Har fått tjej på den ena och den här på FL blev det kille. Hmmm! Haha! Det är i stort sett bara tjejor på min sida och bara killar på sambons sida. Ja bara å vara nyfiken till Januari då! Haha
Fy vad jag mår illa just nu.. undrar om det är fler som mår illa utan att kunna kräkas?? 
Jag mådde illa utan att kräkas i tre veckor...och de veckorna var hemska.
Nu har jag börjat kräkas istället och mår bättre..., men kräks bara två gånger per dag, morgon och kväll....mer vill jag inte börja kräkas fler gånger per dag för då vet jag inte hur jag ska lyckas hålla det hemligt här på jobbet....