• roxylady
    erajka skrev 2011-06-17 13:25:41 följande:
    Mmm hoppas det smakar gott med Måste dock ut i regnet för att handla, kan tillägga att vi inte har någon bil
    Oh det är trökigt!!! Hoppas det avtar snart för er då :) Vi ska också handla sedan.. har ingen lust då man fortfarande går runt och mår illa ständigt :(
  • roxylady

Alltså.. det här med inskrivning. Är inte det när de tar våra uppgifter som namn, personnr, adress, tidigare sjukdomar i släkten om man äter mediciner osv osv osv???

För det vi gjorde för ca 3 veckor sedan. Och de kallade det inskrivning de vi ska på nu den 4/7. Vad ska jag ta för skillnad på alt? De kan ju inte göra samma sak igen?

• roxylady
    LillaEko skrev 2011-06-17 21:12:10 följande:
    Paet: tog de inga provet på dig?
    Här kallar man det första hälsosamtal, det du beskriver. Sen får man komma på inskrivning, då tas det prover, bokas ul och pratas lite till.
    Okej då var det hälsosamtal som de sa.. tyckte att det lät som inskrivning på vissa ställen man läst på.
    Det enda de gjorde med mig var att ta min startvikt. Men då kommer det alltså tas prover på mig nästa gång nu?
    Då måste ju inskrivningen vara mer intressant :)
  • roxylady
    Alltochinget skrev 2011-06-18 08:44:07 följande:
    Har startat en ny tråd med denna fråga men det kanske finns nån här som kan hjälpa mig? Jag är KONSTANT HUNGRIG och vet inte vad jag ska ta mig till. Direkt när jag vaknar på morgonen krampar magen efter mat. Jag brukar äta en banan i sängen innan jag går upp men jag är hungrig ändå. Äter frukost och blir hungrig efter nån timme igen. Sådär fortsätter det hela dagen. Måste äta nåt hela tiden annars blir jag jättehungrig och får ont i magen. Känns som jag inte ätit på flera timmar! Kan tillägga att jag även mår illa och tvingar i mig olika saker som jag inte ens är sugen på bara för jag måste... Någon som känner igen sig eller har tips? Såhär kan jag inte hålla på, jag kommer ju gå upp 40 kilo!
    Jag är precis likadan jag med.. försöker äta så lätt jag kan emellanåt hela tiden. Om du är hemma en hel dag så ät fil med nått gott i.. tex jordgubbar varje gång. Det brukar hjälpa mig ett tag i alla fall under dagen. Jag hoppas också att detta ska gå över snart.. vill inte heller gå upp onödigt mkt :S
  • roxylady
    Missoctober88 skrev 2011-06-19 15:03:41 följande:
    Fick göra Vul på akuten och bebisen dog i vecka 8. Den hade inget hjärta. Gynläkaren sa att bebisen satt fast och att jag skulle göra medicinsk abort på måndag, så jag fick en livmodersavslappnade tablett eller ja det var det som det skulle vara men istället var det abort piller som man inte får ta hemma utan ska ligga på sjukhus när man tagit. Det har varit en hemsk natt/dag och nu finns ingen bebis kvar alls :( 

Men fy tusan vad tråkigt att höra :( Kan inte ens finna ord om hur det skulle kännas :( Hoppas för allt i världen att ni lyckas snabbt igen så att ni är på banan igen!! *styrkekramar*
  • roxylady

Fler än jag som har fått ont i sätesmuskeln så det strålar ned i benet? Läste på blimamma.se att det är något man kan få.. men vad kan det bero på? Hittade ingen info om det.

• roxylady
    partouze skrev 2011-06-20 11:07:23 följande:
    Idag mår jag riktigt illa :( ska åka tåg X2000 i 3 timmar i eftermiddag med och vill inte
    Må såhär då haha
    Är något nyttigt du är sugen på!!
  • roxylady
    partouze skrev 2011-06-20 11:14:12 följande:
    Har testat allt . Inget hjälper men har stått ut i 6 veckor trodde de lugnat ner sig min icke haha .. Ska ta me lite på tåget så jag iaf får i mig något clementiner går ju alltid ner
    Åh vet precis hur det känns.. satt och mådde illa i Onsdags på tåget. Men hade något fräscht att dricka och allt jag var sugen på så det lindrade lite med :) Och fick ju tipset om Mariekex. Gud vad de hjälpte mig!! Prova? :)
  • roxylady
    partouze skrev 2011-06-20 11:29:34 följande:
    Mariekex låter ju bra det har ja massa här hemma så det ska ja ta med tack
    För tipset
    Hihi det var så lite så :D
Svar på tråden Januaribebis 2012