• roxylady

Januaribebis 2012

erajka skrev 2011-06-16 21:06:33 följande:
    ja tydligen och helst ska man ha ätit innan
    Haha okej! Fasiken då får jag trycka i mig dem till filen å jordgubbarna nu då ;)
  • roxylady

Nu har jag stoppat i mig kvällskuren iaf (äter mamma vital morgon och kväll) trots att det kan trigga illamåendet mer.
    Jaja man får ju vara hemma imorgon med om man mår lika illa då. Men måste bara tacka för tipset med jordgubbar, a-fil och mariekex!! Hjälpte verkligen! Mår mkt mkt bättre!! :)

• roxylady
    elingabriella skrev 2011-06-16 22:17:12 följande:
    Jag tar också extra vitaminer. Ett hett tips är att hålla för näsan :) Jag kräktes efter ett tablettintag och då kom jag på idén, hehe.

Hahah okej ;) Hm haft ganska tur att det går bra så länge man tar det men det är väl bar att de kan trigga igång illamåendet efteråt sen.. Men får ida genom det helt enkelt ;) Vilka äter du? :)
  • roxylady
    elingabriella skrev 2011-06-16 22:50:18 följande:
    Ja såklart. Det är för en bra sak som min sambo brukar säga :) hehe. Jag äter apotekets med bland annat järn och folsyra (luktar apa, så därför håller jag för näsan. Skönt att du fixar tablettdoften i alla fall). Jag äter också omega3 mamma. Så bebisen ska bli smart ;) Haha. Vilka äter du?
    Haha ja så säger min med ;) Dock hoppade jag över tabletterna imorse bara för att jag mådde värre än värst..
    Okej apoteket kvinna? Hur många av dem per dag ska man ta? Fick tips om både den och mamma vital och de innehåller ju exakt allt med :) De luktar faktiskt inte illa. De finns på hälsokosten life. Om du vill byta kanske? :) Ja jag äter också omega3, klarar inte av att äta fisk just nu.. får kväljningar av det. Aldrig fått förut :P Så äter den Mor & Barn som också finns på life :)
  • roxylady
    elingabriella skrev 2011-06-17 08:48:30 följande:
    Jag tar en per dag. De är riktigt stora också. Kanske ska testa de andra då :) Tack för tipset! Nej usch för fisk. Det är MYCKET som inte går ner just nu, haha....
    Haha nej verkligen inte :p Fisk kan jag nog klara mig utan. Men det hade varit gott med chips. Men jag kräks nästan av chipslukt :( Vilket iofs är positivt ändå haha.
    Alltochinget skrev 2011-06-17 09:08:23 följande:
    Jag tar också Apotekets kvinna. Men ingen omega 3, borde jag göra det? Jag äter ju nästan aldrig fisk...
    Det är jätte bra om du kan ta omega 3 om du aldrig äter fisk för då får du i dig det ändå :) Jag äter Mor & Barn som finns på life hälsokosten. Kostar ca 179kr för ett paket som räcker en månad.
  • roxylady
    erajka skrev 2011-06-17 11:44:32 följande:
    Min man jobbar på OLW och det är döden när han kommer hem från jobbet och inte hunnit duscha!
    Åh mår du också ila av chips?? Visst luktar det illa?? Det var bland det första jag inte kunde stå ut med!! Skönt att han hoppar i dushen på en gång då :)
  • roxylady
    erajka skrev 2011-06-17 11:56:56 följande:
    jag mår illa utav frityrlukten, är inte så förtjust i chips i vanliga fall
    Okej den gillar jag inte heller :P Men då kan du inte äta strips heller?
    elingabriella skrev 2011-06-17 12:11:34 följande:
    HIhi jag med! Jag som äääälskade chips förut, haha :)
    Ja jag med! Jag är nästan ledsen att det är slut med fredagsmyset med chipsen hahah! Vet ju att jag älskar det annars.. men min nya näsa äcklas av det :( Speciellt sourcream.. gaah mår illa bara jag tänker på lukten!!
  • roxylady
    erajka skrev 2011-06-17 12:40:14 följande:
    Joda strips gör jag i ugnen

Är chipsdag idag så han kommer väl hem med en drös påsar, vi får väl se om jag är sugen eller inte
    Hehe okej! Ja då är det ju inte riktigt samma sak med frityrolja osv. Det är gott med strips i ung :D

Haha ja! Eller om han får stoppa undan dem illa kvickt? :p
  • roxylady
    Sessan4 skrev 2011-06-17 13:16:31 följande:
    Ni som haft blödningar, hur mycket har det varit?? mitt började igår med bruna flytningar och idag är det mer rött på pappret, jag har trosskydd men hinner inte få så mycket i det för jag springer ofta på toa o kollar. då är pappret rött. det molar som mensvärk till o från, ringde 1177 och pratade med en spydig sköterska och sen en barnmorska på kvinnoavdelningen som sa att jag skulle avvakta och se.

Så nu är hela helgen förstörd, den kommer att kännas skitlång.. jag har en tid för vul på tisdag men har inga större förhoppningar om hjärtaktivitet Gråter
    Fy hoppas det inte är något. Man kan ju blöda utan att det behöver ha hänt något just för att blodkärlen är extra känsliga. Kanske tänjer sig allt just nu och då sprack något kärl? Kan ju vara så. Det är väl om det blir rikligt och klumpar man kan börja fundera. Det är som sagt vad jag har hört. Håller alla tummar å tår på att det inte är något!!!!
Svar på tråden Januaribebis 2012