Januaribebis 2012
Jag tänker att jag gärna ber maken om hjälp med att raka benen när jag känner att det inte går längre! Vill inte vara hårig...
Jag tänker att jag gärna ber maken om hjälp med att raka benen när jag känner att det inte går längre! Vill inte vara hårig...
Har ni börjat titta på amningsbh:ar?
Jag var ett varv på Lindex och Kappahl och känner mig superfrustrerad!! De ger ju inget stöd alls! Ser ju helt sjukt ut när man tar på sig en tröja och ser sig i spegeln.
Kan väl tillägga att jag har ganska stora boobisar =)
Men ändå...
Jag har också sovit lite bättre i natt. Har dock lite ont i ryggen idag på grund av att jag jobbade med barnrummet i går. Skönt att rummet går framåt i alla fall =)
Det är helt klart för målning och tapetsering. Sen ska golvet läggas! Men det tar sig =)
Allt tråkigt och tyvärr så nödvändiga underarbete är klart!! Vilket betyder att om jag inte orkar fortsätta får någon annan göra det...
Idag ska det målas tak och snickerier efter att rummet städats ordentligt.
Jo vi verkar vara flera som sover dåligt!
Jag har ägnat mig åt lite måleri och snickeri hemma och har faktiskt sovit bättre.
Orkar kanske inte annat =)
Hur gör ni andra med era kläder till förlossningen?
Tänker ni föda i landstingets skjorta eller offrar ni något plagg ni har hemma? Vad tar ni med er för kläder till efter förlossningen. Har börjat fundera på vad jag ska packa i min och makens gemensamma väska.
Tar ni med skivor och dylikt också?