• Someday

Januaribebis 2012

Minneli - Jag beklagar er sorg och gratulerar ändå till er änglatjej! Hoppas verkligen att du kikar in och berättar i fall du blir gravid igen... Många många kramar med önskan om välgång!

• Someday
    Niins:

Jag finner verkligen inte heller några ord för det fruktansvärda som hänt er! Förstår att ord inte kan förklara eller beskriva det ni måste känna just nu. Så jag kan inget annat än att verkligen beklaga eran enorma förlust! Jag gratulerar ändå till två vackra barn och önskar all lycka framöver! Jag hoppas att ni vågar försöka igen när ni läkt lite grann! Ta hand om varandra nu. Hjärta
  • Someday

Krampen kan också vara ett tecken på B12 eller järnbrist.
    Kanske ska ta prover hos BM innan du knaprar piller Ames... Fast mer vatten kan man ju alltid dricka =)

• Someday

Vi har bestämt oss för en Emmaljunga med classic cromechassi. Däremot osäker på om vi ska välja Edge duo Charleston eller Mondial leatherette i vitt. Vad tycker ni? Vi velar kan jag tillägga =)

• Someday

Är det någon som har egen erfarenhet eller känner någon som har en Emmaljunga Mondial Leatherette?
    Skulle vara tacksam för lite återkoppling om klädseln och hållbarheten?

• Someday

Jag ska inte klaga men fy, pest och kolera, för att börja jobba igen! Mår så illa fortfarande.
    Vet inte riktigt hur jag ska orka! I fyra månader till....

• Someday
    Pebbles82 skrev 2011-08-23 08:21:30 följande:
    Kan inte ens tänka mig hur jobbigt det måste vara.. :( Kräks du också eller mår du "bara" illa? 

Jag hann med en hel arbetsdag igår (första efter semester och inskolning) och nu sitter jag hemma med årets tyngsta förkylning som bara smög sig på. Blä! 
    Jag mår "bara" illa. Kan inte kräkas. Tror att jag hade mått bättre om jag hade kunnat det... Går omkring med känslan man har innan man blir magsjuk dygnet runt! Sväljer och sväljer... Inget hjälper! Usch vad jag gnäller känner jag. Borde vara glad och tacksam! Har ju längtat hela livet efter det här =)
  • Someday
    Sapato skrev 2011-08-23 16:19:30 följande:
    Usch, har ont i magen idag. Sitter på jobbet och funderar på om jag ska gå hem eller jobba en stund till.
    Gå hem!
  • Someday

Jag känner mig också mest fet när jag sitter. Mer normal när jag ligger. Gravid när jag står! Framförallt på kvällen!

• Someday
    Bullen i ugnen skrev 2011-08-24 16:54:15 följande:
    Någon mer som är besviken efter UL? Vi, eller speciellt jag, ville absolut ha en kille, men fick veta att det är tjej. Hon låg dessutom helt fel, med näsan ned mot min rygg så man såg ju bara ryggraden. Rörde väl på huvudet lite grann bara. Bilderna är ju rena skämtet. Och de ska jag visa upp för släktingar och vänner nu som kommer vilja se. Hon såg att jag blev besviken när hon sa att det är en tjej, och önskade mig väl bara bättre lycka nästa gång. Usch, vill inte ha någon tjej som leker med dockor och gillar blommor och volanger.
    Det måste inte tjejer göra! Tjejer kan vara jättetuffa! Ha tuffare kläder även om de har klänningar ibland...
Svar på tråden Januaribebis 2012