missable skrev 2011-10-03 13:31:24 följande:
Jag har ökat 4,5 kg sen min startvikt och är också fortfarande en 38:a.... bakifrån syns det ingenting alls =)
Gällande din stress/irritation så är det nog samma för mig, fast jag är ju sjukskriven pga stress...
GoodEnough mom skrev 2011-10-03 11:32:19 följande:
Jag tyckte inte där var så mycket kläder just till de små, men där fanns endel annat man kom hem med istället :)
Ska bli superkul att åka, bara jag orkar! Hoppas migränen släpper, för jag tycker det låter som om det är det!
------------------------------------
Nu måste jag få gnälla av mig lite! Blir så jävla less på försäkringskassan....
De tycker att jag är kapabel till att jobba med ett jobb utan stress...
Har varit sjukskriven från 28/7 för stress/sömnproblem. Sover typ 1,5 h per natt och blir stressad av att gå och handla, hur fan tror de att jag ska kunna jobba? Stressen gör ju att jag har sammandragningar etc, så nu ska jag till BM kl 15 för att få intyg ifrån henne, läkaren skall ringa 14:15 och väntar på att min psykolog skall ringa tillbaka då jag sökt henne. BLIR SÅ JÄVLA LESS! och hela magen blir ju stenhård av detta! Fattar inte hur folk tänker ibland... får väl ta ut föräldrapenning redan från 21/11 för visst är det 60 dagar innan man kan ta ut? Har ju levt på 1 lön sen juni och verkligen rullat på de sista slantarna i slutet av månaden...
Det roliga är ju att de vill att jag ska börja söka jobb för att inte bli av med min SGI och jag frågade vad för jobb... då sade hon, ja kontor, eller butik, lite vad du vill. Okej, jag blev stressad så jag gick in i väggen av att jobba på kontor och i butik? Ja visst, jag kan ju lyfta kartongerna etc med min foglossning, sitta i kassan, okej det kan jag ju göra, så länge det inte är kö. Blir stressad av att stå i kön själv liksom! Fattar verkligen inte hur de tänker ibland!
Sorry för en hel novell men suck! får total ångest av detta ju!
Sök på du så de blir nöjda. Du lär nog knappast vara speciellt attraktiv på arbetsmarknaden som gravid och stressad ändå så du kan nog gå hemma och vila och bara skicka in lite ansökningar så dom blir nöjda ;) Fk är verkligen ett släkte för sig!!! Ska bli spännande att se om dom godkänner min halvtidssjukskrivning. Fick i alla fall hel graviditetspenning denna gången, medan jag bara fick 1/4 sist på samma jobb :p