Inlägg från: Alltochinget |Visa alla inlägg
  • Alltochinget

Januaribebis 2012

Går in i vecka 28 (27+0) idag och 90 dagar kvar till BF! :)

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
  • Alltochinget

Jag har inga som helst problem att raka mig varken här eller där. Inte än iaf :)

• Alltochinget

Jag har också v30+0 som delmÅl men det är ett tag kvar. V 27+3 idag. Åh nästan 3 veckor kvar! :P det är det som är tråkigt med BF sent i januari, "alla" ligger så långt före ;)

• Alltochinget

Ser att ni pratat om vikt. Hos barnmorskan senast i vecka 26 hade jag gått upp 4 kg. Hoppas inte jag ska gå upp alltför mycket. Har en inre personlig gräns på 10 kg men det vet man ju aldrig. Det viktigaste är att bebis mår bra :)

• Alltochinget

Får man inte bada bastu? Det hade jag ingen aning. Jag gör det alltid en stund efter att jag simmat. Fast sitter ju inte så länge. Ca 15-20 minuter. Då kanske det inte är någon fara?

• Alltochinget

Jag känner hicka ofta och som ni beskriver så känns det långt ner, nästan vid blygdbenet på mig också. Jättekonstigt!

• Alltochinget

Jag pluggar och kommer köra på till terminen är slut, 20 januari. Har BF 23 januari. Fast plugga är ju inte så ansträngande fysiskt :)

• Alltochinget

Vi blev gravida på första försöket. Var så orolig innan och hade iaf räknat med att åtminstonde gå hela sommaren obefruktad men ickesanicke! Vissa har tur :) och jag är så otroligt tacksam såhär långt. Ser också på Drömmen om ett barn och lider och glädjs med dem :)

Svar på tråden Januaribebis 2012