Januaribebis 2012
Går in i vecka 28 (27+0) idag och 90 dagar kvar till BF! :)
Går in i vecka 28 (27+0) idag och 90 dagar kvar till BF! :)
Jag har inga som helst problem att raka mig varken här eller där. Inte än iaf :)
Jag har också v30+0 som delmÅl men det är ett tag kvar. V 27+3 idag. Åh nästan 3 veckor kvar! :P det är det som är tråkigt med BF sent i januari, "alla" ligger så långt före ;)
Vi kommer köpa en tripptrappstol så småningom.
Ser att ni pratat om vikt. Hos barnmorskan senast i vecka 26 hade jag gått upp 4 kg. Hoppas inte jag ska gå upp alltför mycket. Har en inre personlig gräns på 10 kg men det vet man ju aldrig. Det viktigaste är att bebis mår bra :)
Får man inte bada bastu? Det hade jag ingen aning. Jag gör det alltid en stund efter att jag simmat. Fast sitter ju inte så länge. Ca 15-20 minuter. Då kanske det inte är någon fara?
Jag känner hicka ofta och som ni beskriver så känns det långt ner, nästan vid blygdbenet på mig också. Jättekonstigt!
Jag pluggar och kommer köra på till terminen är slut, 20 januari. Har BF 23 januari. Fast plugga är ju inte så ansträngande fysiskt :)
Vi blev gravida på första försöket. Var så orolig innan och hade iaf räknat med att åtminstonde gå hela sommaren obefruktad men ickesanicke! Vissa har tur :) och jag är så otroligt tacksam såhär långt. Ser också på Drömmen om ett barn och lider och glädjs med dem :)
Får jag dricka blossas lättglögg (2,25 %)?