Januaribebis 2012
Kanske var det en graviditet din mage också behövde? :)
Vi väntar en liten kille och eftersom min sambo är norsk så vill vi ju att det ska fungera med stavning och uttal både i sverige och norge.
Men vi funderar på Viljar, Ask eller Idar.
Min personliga favorit är Ivar efter min morfar men det namnet fick tvärt nej av min sambo som tydligen hade en hemsk busschaufför med det namnet ;)
Yrla - hoppas ni mår bra, hela familjen och att lillen stannar i magen lite till.
Vet ni hur det är med liniment under graviditeten, jag har ryggont som säkert skulle må lite bättre av liniment och lite massage. Men när jag googlar på det så verkar det vara lite olika vilka svar man får. Nån säger ok till allt liniment under graviditeten, nån säger ok till vissa, nån säger tvärt nej till liniment under grav. Nån som kan reda ut begreppen?
Ja julmust! Jag har importerat från Arjeplog ;)
Knäcken är slut och jag måste nog koka en ny sats, brända mandlarna är snart slut och ingredienserna till rockyroads står i kylen...
Kommer rulla fram i Januari!
Tips mot ryggontet, jag ligger på spikmattan lite om kvällen för jag lägger mig så släpper en del av spänningarna. Funkar inte mot foglossningen längre ned tyvärr.