Januaribebis 2012
Hoppas att min baddräkt kommer idag för man flyter ju bort i denna värmen och jag har inga badkläder som passar.
Beställde en på jollyroom som verkade bra.
Hoppas att min baddräkt kommer idag för man flyter ju bort i denna värmen och jag har inga badkläder som passar.
Beställde en på jollyroom som verkade bra.
Best tid till RUL idag och skall dit 3 aug är då i vecka 17+4. Spännande och känns inte alls så jätte långt borta :) (13+2 idag)
Köpte idag en Angelsound på teknikmagasinet men tyckte att det var jätte svårt att hitta rätt.
Tror att jag lyckades två korta gånger men är inte 100.
Ni andra med samma, är det lätt för er att hitta?
Någon speciell teknik?
Mår så sjukt dåligt i värmen så jag vet knappt vad jag skall ta mig till längre.
Idag har jag legat i soffan hela dagen och gav mig bara ut nu för att hämta dottern. Kom hem precis och är helt spyfärdig.
Jag ÄLSKAR värme, sommar och allt runt omkring men just nu så är det en pest.
Längtar efter att få dra på mig tjocktröja och vinterjacka (som jag inte kommer att hitta någon iofs)....
Halloj! Minns inte om jag skrev "in" mig här igår hahah kan det vara gravidminnet som talar
Väntar iaf 3,dje barnet och är i vecka 13 (om det stämmer) magen växer som bara den
har hittat er magbildstråd och slängde in ett inlägg (inget foto) där häromdagen, ska slänga in ett kort på magen snart. Hur mår ni alla, mår ni fortfarande illa? Jag mår fruktansvärt illa i stort sett hela dagarna, i dag på stora parkeringen med massa folk och det bara kom helt plötsligt, va tvungen att försöka räta på mig lite och visa upp magen så alla skulle se att jag är gravid
Hittade såna där åksjukeband i dag, tror nog inte att det funkar men kan vara värt att testa iaf, dom kostade 30 :-