-
Ja men samma här. Eller om jag suttit ned för länge också. Stod i alla fall att det kan kännas där, i rumpan, benet, ned till knäet. Ja det finns alltså många sätt man kan känna det på. För foglossning låter ju lite tidigt? Hoppas det "bara" är ischias då! Inge kul å få foglossning redan! Jag undrar hur jag ska klara av å jobba när man har det :S Om man får det vill säga..Helena85 skrev 2011-06-29 23:12:32 följande:Okej. ja de kanske de kan va. kommer bara ibland när jag ansträngt mig mycket. -
Syoss: Gud vad skönt att höra!! Grattis!! Är så avis på er som fått se eran lill*! Vill också!! Ska ringa en privatklinik imorgon.
Ja gynstol är inget vidare. Håller med om det!! -
Håller med dig Kissekatten!!! Det borde vara lika överallt i med att det är ju för tusan samma land!!
-
Okej men det har jag både hört å läst om att det kan vara så. Du kan ha känsliga blodkärl och då kommer det ju färskt blod. Så ropa inte hej än!Butikslager skrev 2011-06-30 10:46:22 följande:Jag har ju blödit var och varannan dag de senaste 3 veckorna.. :/
Vi ska in den 12 Juli.. Evigheters evigheter.
Jag har gått och varit livrädd att jag ska få jätteont och att MF ska komma när jag är på jobbet, men har hittils klarat mig. Idag jobbar jag sista dagen och hoppas det håller sig lungt ikväll/inatt också. Vi har festival här så ska jobba från 21:30 - 02:00. Hålla kolla på ungdomarna och så.
Och jag hoppas jag slipper få ett MF när vi ska bila neråt. Först till Piteå på tisdag och sen ner till Grums tisdagen efter.. och hem igen sen. totalt typ 270 mil i bil..
Åh förstår att det känns som evigheter :( -
Alla graviditeter kan ju vara olika även om det är på samma person sägs det. Så det kan ju vara så förhoppningsvis!! Håller tummarna på att allt ser normalt ut!!Butikslager skrev 2011-06-30 14:07:12 följande:Men jag blödde ingenting med sonen. Absolut inte minsta lilla droppe förrän jag fick teckenblödning när det var dags för förlossning! -
Åh såg detta inlägget nu.. hoppas hoppas i alla fall att det inte är såButikslager skrev 2011-07-01 11:32:47 följande:Min sambo är från Grums :) Hans mamma, morfar och syster bor där. Haha :)
Inatt kom syndafloden. Så nu lämnar jag tråden. Tack alla för att ni varit ett bra stöd!
Jag började blöda på jobbet igår när vi knatade runt på festivalområdet. Jag hade ingen extra binda med mig och allt kändes jobbigt.
När jag kom hem inatt vid två så kom det massa klumpar och sen har jag haft ont och varit upp på toa en gång i timmen hela natten.
Lycja tiill alla ni andra!
Massa kramar på er!
*styrkekramar*
-
Är idag 10+4 och var på inskrivningen för en liten stund sedan. Hade gått upp 2 kilo och hade bra värden.
Men fy vad läskigt det var att ta blodproverna :S Hade en nål i armen i flera minuter.. ugh.. hur många ggr under graviditeten gör man detta?
Förstår ju att det blir några ggr.. men ungefär hur ofta? Ska inte till MVC nu förens i Oktober sedan.. gud vad långt bort!! Och ultraljudet blir när jag är i v17-19.. långt bort ju... :( -
Vad är du ute efter för sorts kläder? :) Vanliga sidor som H&M har ju alltid lite annat än vad de har i butiken :)Marsätt skrev 2011-07-04 10:37:01 följande:Jag ska på bröllop i sommar och undrar om ni vet någon bra sida med snygga kläder på... det är inte lätt när man bor i en småstad... -
Okej hoppas det blir lika för mig som för dig då! Får se om man får hem nått svar sedan på hur proverna såg ut. Får man det?Moniqe1979 skrev 2011-07-04 12:31:24 följande:Förra graviditeten togh jag bara blodprov i armen en gång i början och döärefter bara stick i fingret vid varje besök, däremot fick man ju kanyl i handen sen på förlossningen för dropp etc.Hoppas man slipper det då.. minns inte vad jag har för blodgrupp men det visar ju sig när de fått fram det.Mirakelbäret skrev 2011-07-04 12:44:47 följande:Jag fick ta blodprov i armvecket vid flera tillfällen under min första graviditet (vartannat besök), men min BM sa att det berodde på att jag hade negativ blodgrupp. Kan ju hoppas att du slipper det! -
Är det fel av min BM att säga att allt är lugnt så länge jag mår bra och normalt trots att andra har fått konstaterade missfall i v12 och pyret inte levt sedan V7? Man vill ju veta nu om något hemskt har hänt isf.. Inte för att jag haft ont eller så. Vet att illamåendet ska gå över osv nu. Men symptom osv kan man ju tydligen ha ändå så i stort sett vet man ju inte ett jota:( här får man heller inte göra VUL om man inte blöder och haft magsmärtor.