Januaribebis 2012
Vi fick inte reda på några siffror när vi var där, bara att det var låg sannorlikhet. Knepigt när det är samma sjukhus.......för visst var du på CSK???
Jag har också ända sedan plusset fått en känsla av att det är en liten pojke i magen. Men vi ska inte ta reda på kön, så det får bli en överraskning! :)
Är det redan dags att välja försäkring alltså?
Vecka 14 idag! (13+0)
Kommer aldrig lära mig det där. Blää.
chicopico:
Nej, man brukar ju få göra rul någon gång mellan vecka 17 och 20 så det är nog ingen fara med att det är för tidigt. :) Såg magen i bildtråden. Fin! Väldigt stor för att vara i 14+4! :D
Monique1979: Skönt att det gick bra på RUL! :)
Själv går jag in i vecka 17 idag. (16+0) Det rullar på nu. Dock längtar jag som en galning tills man får känna av liten i magen. Har ännu inte känt något...
En fråga, är det någon som blött näsblod i samband med graviditeten? Jag har ALDRIG blött näsblod i hela mitt liv, inte ens när jag som sjuåring ramlade ner för mormors säng rakt i golvet och landade på fejset. Imorse snöt jag mig och då kom lite blod, vilket det såklart kan göra ibland, men när jag skulle gå från badrummet kände jag att det liksom rann lite från näsan. Nu sitter jag med en liten papperstuss i näsborren. Kan detta ha med graviditeten att göra? Har som sagt aldrig blött näsblod förut i mitt 29-åriga liv.