• zatori

Januaribebis 2012

MissT skrev 2011-07-15 15:49:49 följande:
    Åhh vad härligt Grattis!
    Vi fick inte reda på några siffror när vi var där, bara att det var låg sannorlikhet. Knepigt när det är samma sjukhus.......för visst var du på CSK???
    Japp. Men vi frågade om siffrorna. Hon sa inget till oss heller först om det, utan bara att det såg bra ut och att det var låg sannolikhet. Därför frågade om vi kunde få veta mer exakta siffror.
  • zatori
    erajka skrev 2011-07-15 17:23:28 följande:
    jag hoppas verkligen att de kan vara schyssta och ge oss en bild
    Tror inte de gör det. Min sambo hade med kameran och hon frågade om han fått någon bra bild. Jag höll tummarna för att hon skulle säga att hon kunde fixa en bra annars genom att skriva ut en, men det gjorde hon inte. Hon sa bara åt honom att han kunde komma fram och ta en bild på hennes skärm (det var två skärmar i rummet, en som hon såg och en i taket som vi såg) där det blev lite närmre.
  • zatori

Jag har också ända sedan plusset fått en känsla av att det är en liten pojke i magen. Men vi ska inte ta reda på kön, så det får bli en överraskning! :)

• zatori
    erajka skrev 2011-07-18 17:59:35 följande:
    Idag fick vi se våran fina bebis, den vinkade och hoppade runt Vi fick låg sannolikhet vid kub-testet. Krabaten låg med benen i kors Fick tid för RUL 1/9
    Kul att allt såg bra ut! :) Ni ska ta reda på kön va?
  • zatori

Är det redan dags att välja försäkring alltså?
    Vecka 14 idag! (13+0)

• zatori

chicopico:

Nej, man brukar ju få göra rul någon gång mellan vecka 17 och 20 så det är nog ingen fara med att det är för tidigt. :) Såg magen i bildtråden. Fin! Väldigt stor för att vara i 14+4! :D

• zatori
    fabler skrev 2011-07-25 21:32:38 följande:
    Vad mycket fina namn ni har på förslag.

Om en vecka sitter jag och min familj på stadshotellet i Varberg och sover förhoppningsvis snart. Men de bästa av allt är att vi då har en husnyckel med oss till vårat nya hus ! På tisdagen ska vi till Ullared och handla, jag har inte varit där på 15år och sambon har aldrig varit där så de ska bli kul.
    Vi ska till Varberg till helgen. :) och vi har såklart också ett besök på GeKås planerat. Är just nu på öland och semestrar innan det bär vidare. Härligt att vara ledig!
  • zatori
    roxylady skrev 2011-08-06 15:07:39 följande:
    Tror ni man kan äta dr.oetkers pizza med salamikorvar på?? jag menar den är ju infryst när man köper den så de lär ju ha varit infrysta i mer än 3 dagar om man köper den så. Eller vad tror ni?? Hade ni ätit den?? Är så enormt sugen på den. Den hettas ju upp i 220grader eller nått sen också.
    har varit lite nojig för just salami.
    Det tror jag absolut. Själv åt jag ädelost/mögelost igår. Läste någonstans att det inte var någon fara om den upphettats så mycket att den "bubblat".
  • zatori

Monique1979: Skönt att det gick bra på RUL! :)

Själv går jag in i vecka 17 idag. (16+0) Det rullar på nu. Dock längtar jag som en galning tills man får känna av liten i magen. Har ännu inte känt något...

En fråga, är det någon som blött näsblod i samband med graviditeten? Jag har ALDRIG blött näsblod i hela mitt liv, inte ens när jag som sjuåring ramlade ner för mormors säng rakt i golvet och landade på fejset. Imorse snöt jag mig och då kom lite blod, vilket det såklart kan göra ibland, men när jag skulle gå från badrummet kände jag att det liksom rann lite från näsan. Nu sitter jag med en liten papperstuss i näsborren. Kan detta ha med graviditeten att göra? Har som sagt aldrig blött näsblod förut i mitt 29-åriga liv.

Svar på tråden Januaribebis 2012