• Cia80

Januaribebis 2012

missable skrev 2011-12-27 20:25:38 följande:
    ames min taktik är att ta det lungt till lördag och sedan storstäda hela hemmet och trotsa foglossningen och ut och gå raska promenader med hundarna

Jag har nog lite samma taktik som dig, men istället för storstädning så åker vi på fest på lördag
  • Cia80
    Carolaj83 skrev 2011-12-28 14:34:55 följande:
    idag var jag hos bm och det gick inge vidare, jag har antagligen fått graviditetsdiabetes, ska dit igen för nya prover på fredag....så vi får väl se   

Usch då.

På min lilla front händer inget speciellt. Nu vill jag bara att det ska bli nyårsafton och att man sen ska få träffa skrutten. Är så nyfiken på vem det kan vara
  • Cia80
    syntetica skrev 2011-12-28 15:19:17 följande:
    Ojoj tjejer! På måndag ska jag bli mamma och få träffa min prins!!
    Läkaren ville sätta igång mig då så jag behövde inte ens fråga.. :D

Åh vad spännande!! Stort lycka till!
  • Cia80
    syntetica skrev 2011-12-28 15:22:29 följande:
    Jaa! Helt otroligt, har inte fattat det riktigt än! 
    Jag kan säga att förra gången tog det ett bra tag för mig att inse att jag verkligen var mamma. Att det lilla knytet var mitt och inte nån som jag var barnvakt till
  • Cia80
    Jamirl skrev 2011-12-28 18:31:07 följande:
    syntetica menade jag

• Cia80

Nu ikväll får jag "värkar" som framförallt går ut i svanken. Väldigt oregelbundet men lite ont gör de allt. Men sånt här kan man ju få dras med i flera veckor...

• Cia80

Nu är spjälsängen monterad. Dock tyckte maken att det är lite tidigt att bädda den. Så det får väl klia i mina fingrar ett tag till
    Sen är det den där BB-väskan som ska packas.

• Cia80

Har köpt en åkpåse...ska man tvätta den?

• Cia80

Tack för era svar. Hoppar nog över att tvätta den då bebis, som ni säger, inte kommer ha nån direkt kontakt med den.

Aj aj aj värkar!

Svar på tråden Januaribebis 2012