• Cia80

Januaribebis 2012

Jessica82 skrev 2012-01-01 14:36:47 följande:
    nu åker vi in till fl... 10 min mellan värkarna men dom är sååå intensiva och känner mig så bajsnödig fast inget kommer såklart.. aj hjälp pust.. får vll se vi blir säkert hemskickade igen men får iallafall veta om det är på riktigt eller inte

Lycka till!
  • Cia80
    Someday skrev 2012-01-02 22:37:55 följande:
    Här har det dragit igång. Ont. Värkar. Gick en längre promenad som satte fart på allt. Så nu ska jag försöka klara mig hemma i natt med min Tens så åker vi in i morgon bitti. Känns inte som att jag kommer kunna sova dock!

Åh, så spännande! Inte ett dugg avis
  • Cia80
    got2b skrev 2012-01-02 23:10:09 följande:
    Är på väg in till förlossningen nu. Ringde innan och de tyckte vi skulle köra in. Får väl se hur det går..

Lycka till!!
  • Cia80
    PrickenoGrodan skrev 2012-01-03 14:28:06 följande:
    Den 1/1 kl 20.11 fick vi en liten kille. 49cm lång och vägde 2810g. Ikväll får vi åka hem. Återkommer med fl-berättelse. Vi mår bra!

Grattis!!

Här är det superlungt på värkfronten. Var hos bm idag och allt såg bra ut. Fick en ny tid till vecka 3, men jag hoppas att jag slipper gå dit då.
  • Cia80

Usch vad trött jag är! Somnade nästan så fort maken kommit hem och kunde ta över lekandet med dottern. Jag hoppas att det är ett tecken på att kroppen samlar kraft inför förlossningen, men det är nog bara önsketänkande.

• Cia80
    partouze skrev 2012-01-03 23:22:14 följande:
    Någon som vet om typ smärtor i ryggen kan va nått på G?
    Har fått liksom som smärtor nu eller ja det ärihållande smärta i ryggslutet men vågar ju inte hoppas på något Obestämd

Jag har precis likadant just nu. Inga värkar i magen men grym smärta i svanken. Ibland blir det som toppar, men absolut inget som går att klocka.
  • Cia80
    partouze skrev 2012-01-03 23:28:19 följande:
    Skumt. Väntar ju första sä vet inte alls va som e vad har lite sammandragningar också men de har ja ofta endå . Får se va de leder. Säkert bara falsk alarm ;)

Ja, mitt går säkert över bara jag går och lägger mig
    Jag väntar andra, men har tydligen helt förträngt detta
  • Cia80
    partouze skrev 2012-01-03 23:44:32 följande:
    Mitt gick över när ja gick upp och gick -.-
    fair skrev 2012-01-03 23:35:54 följande:
    blir så besviken, allt är helt lugnt här, trots både snöskottning och sex. Envisa bebis!! Har man väl fått tecken på att nåt är på g så hoppas man ju att det händer nåt närmaste dagarna!
    Haha då är vi två, jag har testat ALLT ;)

Hmm, det har jag inte provat än
Svar på tråden Januaribebis 2012