• Cia80

Januaribebis 2012

partouze skrev 2012-01-03 23:55:44 följande:
    De kom tillbaka lite igen för att sedan försvinna Rynkar på näsan

Äsch! När man väl börjat få ont så vill man ju att det ska fortsätta. När har du bf?
    Här har smärtan börjat gå framåt mot magen och det är nästan så jag måste andas lite extra när de där topparna kommer.
  • Cia80
    partouze skrev 2012-01-04 00:01:34 följande:
    Åh fuskit vill också ha smärta :D..
    Jag har bf 12 januari :) du`?

Samma som du
  • Cia80

Aj aj aj. Värken blev värre när jag la mig i sängen. Så nu ligger jag här och djupandas.

• Cia80

Partouze, Ja, gör det så kan vi andas ihop Vet dock inte hur länge jag står ut. Blir nog snart att upp och vicka på höfterna.

• Cia80

Missable, Kan försöka De kommer dock inte regelbundet för fem öre så jag tror jag ska försöka sova nu. Hörs senare.

• Cia80

Här somnade jag gott. Har bara vaknat till varje gång jag behövt vända på mig.

• Cia80

Ahh, måste aktivera dottern tills maken kommer hem och dit är det ju flera timmar. Hur ska jag orka?? Jag har grymt ont i svanken.

• Cia80

Någon mer som har grymt ont i svanken? Känns som att det inte spelar någon roll hur jag sitter. Gör ont konstant.

• Cia80
    GoodEnough mom skrev 2012-01-04 12:31:32 följande:
    Jag har molande känsla konstant i svanken och i magen längst ned, känns som mensvärk delux. Det gör ont hela tiden, men smärtan ökar i vågor. Hade inte du känningar igår med? Kanske är något på gång?

Jo, igår hade jag som toppar som kom som jag fick andas lite extra igenom. Men nu är det bara ont konstant. Men nåt kanske det är som pågår. Men vågar inte hoppas för mycket
  • Cia80
    shadowstorm skrev 2012-01-04 13:04:54 följande:
    Såg du hade barn =) För jag minns med sonen hade jag en extremt lång latensfas (visst heter den det?) Hade värkar i sammanlagt 5 dagar innan han kom och då blev jag igångsatt. Men var öppen 3cm när jag blev igångsatt så de var säkra att det hade satt igång självmant inom närmaste dygnen.....och då hade jag ungefär som dig, värkar som kom och gick, kunde vara borta i timmar för sedan återkomma med full styrka =(

Japp, är andra barnet. Men huh vad man förtränger saker. Sen att det är över 3 år sen sist jag gick igenom förlossningen hjälper ju inte direkt minnet
Svar på tråden Januaribebis 2012