Januaribebis 2012
V12+4 idag. Känner mer å mer en spänd liten boll under naveln som sträcker sig ned till blygbenet. Visst måste väl det vara livmodern jag känner? Ska den kännas lite sådär spänd/hård?
V12+4 idag. Känner mer å mer en spänd liten boll under naveln som sträcker sig ned till blygbenet. Visst måste väl det vara livmodern jag känner? Ska den kännas lite sådär spänd/hård?
Imorgon kväll är det dax för UL. Är så nervös!! Hur ska jag kunna sova i natt!!!
Om ett par timmar så ska vi se den Lill*. Är på väg dit nu. Nervig som bara den nu!!
Nyss hemkommen från Sthlm (ja vi var väldigt sega hem). Nu har vi fått se våran lill*! Det känns så overkligt men så underbart! Jag som varit så orolig att allt inte varit som det ska. Den BM jag hade tyckte allt såg så bra ut. Hon kollade fingrarna, nacke och nästippen och tyckte allt såg normalt ut. Inga downsyndrom eller andra avikelser!
Jag är i extas just nu! Var nästan inställd på att ingen var där. Men där fanns en liten människa som sparkade och sög på tummen. Blev framåtflyttad två dagar så jag är i v14(13+0) enligt UL. Men måste säga att jag kände mig lite spänd i lovmodern efter UL:et. Fler som gjort det?
Här har vi vårt lilla hjärtegryn!

Tack så jätte mkt hörni 
LillaEko: Tack :)
anonyym: Ja om man kan lita på detta UL:et att man blev framåtflyttad ett par dagar så ska jag vara där :)
shadowstorm: Jo jag misstänker också det. Men det gjorde inte ont i alla fall. Var bara lite svullet och omtumlad efteråt bara :)
MiAmore: Tack så mlkt :) Ja jag tror också det :) När ska ni in?
ames: Tack så mkt :) Så kul att man kunde se så pass mkt som man kunde :) Okej! Men annars kan du boka tid hos privatklinik. Det var det jag gjorde. Känner mig mkt lugnare nu när jag vet att någon (så mkt som man kunde se nu) mår bra där inne :)