bebismys2011 skrev 2011-07-27 12:32:44 följande:
Paet: alltid bra om chefen får veta först på arbetsplatsen, inte kul om det kommer fram ryktesvägen. Jag berättade just innan min chef gick på semester var då i v 12, annars hade jag kommit tillbaka i v17-18 med mage. Tyckte inte det kändes kul. Så skönt att ha berättat. Slippa gruva sig för att det ska komma fram innan man själv sagt det.
Jo sant.. nu är det så att chefen jobbar inte på vårt kontor utan de har ett centralkontor.
Hon har också semester nu och är tillbaka om ett par veckor.. ska på RUL om antingen 3 eller 5 veckor så tänkte om man skulle ha tagit det då? Kan ju som tur är inte riktigt gå på ryktesvägen här :) Nej men det kan jag förstå, då vill man ju berätta :)
MaHo89 skrev 2011-07-27 12:37:47 följande:
Min chef vet inget. Men vik. samordnare, kollegor och vik. för chefen vet... Detta för att min chef har 8 v semester. Och de andra vet för att det har varit så mycket jobbigt.
Men det löser sig :)
Hur mår ni andra nu då? Själv tyckte jag att jag mådde toppen, sen kom frukosten upp imorse!! :/
Okej ja men det gör ju inget :) som sagt så tror jag att jag väntar till RUL... Oj 8 veckor kvar inte dåligt ;)
Jag mår fortfarande bra.. mådde illa ett par veckor innan v12. Men mår ju illa när jag luktar på nått äckligt. Jobbigt att du inte fick behålla frukosten :(