roxylady skrev 2011-12-13 17:14:25 följande:
Nä men precis man ska ju inte det.. men det är lätt att man gör det. Ja jag förstår det..
Okej! Jag har gått upp 13kg och jag fattar inte vart allt sitter faktiskt.. kan fortfarande ha samma storlek som jag alltid haft. Magen måste väga en hel del Nä jag hoppas det.
Okej ja men det är ju bra. Hihi det är lätt att man blir det Vi håller på att måla våran nu så vi tänkte vi kanske sätter upp den så fort den är helt klar! Bara för att se hur vi ska ha den osv. Hur ska ni ha eran? Tänkte att jag skulle ha den i fotändan av vår säng så man bara kan sätta sig upp mitt i natten och ta upp bebis om han vill äta. Om han ens nu kommer ligga särskilt mkt i den det vet man ju inte. De vill ju vara nära :) Vad skulle du ha för vagn?
Vagn var bland det första vi blev klara med förutom kläder tror jag! Så den har stått där i hörnet i vardagsrummet länge nu och ser fin ut
spjälsängen står brevid sängen så jag kan sitta på kanten, vi kommer inte ha bebisen i sängen för vi har en liten säng, det blir för trångt

men spjälsängen står mot sängen när hon är född så det känns som om hon ligger hos mig...
Vagnen beställde vi i september för att hämta innan jul, men fick beskedet att vi får den i mellandagarna... suck! Det blev en emmaljunga classic sport med city korg

super fiin, liggdelen har vi hemma, köpte den på rean så det vi väntar på är chassit och sittdelen... vad hade ni för vagn?
fabler skrev 2011-12-13 18:38:08 följande:
Vad bra att du fick tid för tul. Ja jag hade nog också satt in bilstolen och tagit med bb-väskan.
Japp i fredags gjorde jag min sista dag på jobbet så nu nallar jag föräldradagar istället och försöker fixa och dona lite här hemma. Skulle behöva ta tag i våran övervåning där de är ett enda kaos (den ska renoveras i sommar), men jag har ju även tid att göra de när bebisen väl har kommit ut.
Ja denna trötthet. När jag va hemma hos min pappa och han och sonen satt och lekte på golvet så satt jag själv och nickade till på en köksstol. Får se hur de kommer gå för mig på torsdag då jag ska på julbord med jobbet... och de ligger mitt ute i skogen och tar ca en timme för mig att åka dit. Lär väl va livsfarlig när jag åker hem därifrån i mörkret om jag är lika trött som idag. Blir kanske och sova lite på dagen när sonen är på dagis då.
hur känns det att vara hemma nu då? känns det som om du har en massa måsten eller kan du slappna av lite? Helt sjukt va trött man kan vara! Du får nog garanterat sova lite på dagen, har du inte någon arbetskamrat du kan åka med annars??
ja känns rätt skönt att tul är bokat men jag ska verkligen försöka slappna av nu fram tills dess... har ju så grymt ont i huvudet för jag spänner mig

men tiden går fort, hoppas jag iaf!
håller på och stickar en grymt fin mössa till en garnaffär som ville ha den som prototyp och kanske sälja den
ska fixa lite matchande handledsvärmare till den med tänkte jag