• missable

Januaribebis 2012

Pusselbiten86 skrev 2011-12-06 09:28:07 följande:
    Är påväg in till fl nu. Sitter o gråter så ont ja har.. Hade känt igen om de var gallan för se är en helt annan smärta
    Håller tummarna för dig!!!! 
  • missable
    Fellis skrev 2011-12-06 10:04:55 följande:
    Ledsen för sent inlägg, men i fredags morse klockan 02.21 föddes våran underbara dotter Adeline! Hon var 46 cm lång och vägde 2165 g. Allt har gått bra och vi alla mår bra. Idag får vi även komma hem ifrån BB. Lyckan är stor! Lucka till alla ni andra! Kram
    Grattis till er Adeline! Skönt att ni redan är hemma, bara njut! KRAM
  • missable
    elingabriella skrev 2011-12-06 12:47:34 följande:
    Hej igen! Har fått fler bricanylsprutor och den sista kortisonsprutan för lungorna så nu är jag väldigt trött och skakis igen, dock är livmodern lugn just nu. Livmodertappen är fortfarande 1,5 cm men jag har nu även fått lite blodblandade flytningar. Åh vad jag hoppas att värkarna inte ska komma tillbaka så jag får åka hem och vänta några veckor till! Just nu känns det dock som att de är på väg igen men vi får se. Tur att jag ligger i Lund där de är super på neonatalvård om det skulle behövas. Ev skulle de komma och prata med oss senare.
    Håller verkligen tummarna att han stannar lite till i magen!! håller också tummarna att du får åka hem senare och vila och att han bara ville skrämmas lite!!
  • missable

här sätter de igång 42+0... suck är så öm i hela kroppen... helt galet

• missable

hur gårdet för pusselbiten och elingabriella????? Ingen som sett eller hört en uppdatering? Håller tummarna att det går bra för dom!

• missable

iik hjälp! Nu bökar min visdomstand igen, har tagit två alvedon för snart två timmar sen, men det har inte släppt, har ont i hela nacken och huvudet nu med... brukar ju hjälpa med ipren men det får man ju inte ta... 1177 säger bara att kontakta tandläkaren, men sist den gjorde så ont fick jag rådet om ipren... vad göra????

• missable
    zatori skrev 2011-12-11 00:14:31 följande:
    Tack för era svar! Då var det nog en sammandragning jag kände då. :)

visst var det första du kännt?? har för mig att det var du och jag som inte haft en sammandragning i tråden??? Bara jag kvar då Vart det obehagligt???
  • missable
    elingabriella skrev 2011-12-11 03:54:51 följande:
    Jag kan inte ladda upp bilder via mobilen här men bilder på vår lilla lilla prins finns här; Http://www.elingabriella.se Det är helt otroligt hur mycket jag älskar vår lille Gustav! :)

jätte grattis till er Gustav! Hoppas du mår bättre och att allt går bra !
  • missable
    got2b skrev 2011-12-11 10:40:01 följande:
    Missable: Jag har inte heller haft några sammandragningar ännu så du är inte ensam :)

skönt att höra!! Känns som jag kommer gå full tid över bara för det det kommer jag verkligen inte orka
Svar på tråden Januaribebis 2012