• missable

Januaribebis 2012

stort grattis till My Zaarah!!!!

• missable
    Pusselbiten86 skrev 2011-12-17 19:17:52 följande:
    Ska in på FL nu :( duktigt nervös... Bebisens pappa svarar inte i telefon heller :(

LYCKA TILL!!
  • missable
    Pusselbiten86 skrev 2011-12-17 21:11:51 följande:
    Allt såg fint ut! Väntar på läkaren nu som ska göra ultraljud!
    Ja har fortfarande inte fått tag på pappan o blir både arg o ledsen :(
    Skönt att allt såg bra ut, bara UL kvar nu då! Hoppas du får tag i honom snart, var inte arg och ledsen, huvudsaken är ju att det var bra!
  • missable
    LillaJag89 skrev 2011-12-17 21:25:23 följande:
    Gipsavgjutning v 36+3.. Kladdigt vart de, men ruskigt fint när de var klart.
    Och kul och jämföra magen från förra grav med de avtrycket vi gjorde då :D

Åh vad roligt! Vi ska göra när syrran kommer hem från USA =)
  • missable
    fair skrev 2011-12-17 21:40:43 följande:
    Alltså, jag vet att det inte behöver betyda nåt alls, men jag har fått en rosa flytning. Förra gången startade förlossningen så!! Thilde föddes 1,5 dygn senare. Jäklar vad nervös jag blev nu!!
    Ring och prata med förlossningen då!

• missable
    fair skrev 2011-12-17 22:10:23 följande:
    Jag tycker jag pratar med dem jämt och ständigt. Ska avvakta lite och se om jag får ont. Det kan ju vara ett litet kärl som spruckit också.
    SysterAnna skrev 2011-12-17 22:12:33 följande:
    Låter ju lite som slemproppen... Hoppas liten stannar ett litet tag till. Känner du något annat? Slemmisen kan ju släppa lite grann utan att det behöver betyda något. Men ring och prata med förlossningen för att höra vad dem tycker.
    Jag håller nog med SysterAnna...  i och med det började så förra gången för dig och det är bättre att ha pratat för mycket än för lite... 
    Jag kände ju mig lagom fånig när jag ringde FL för att få citadon mot tandvärk för tandläkaren tyckte jag kunde ta ipren...  Nu behövde jag inte ta citadonen, men jag fick komma in på fl och lyssna på hjärtat och åkte därifrån med fyra tabletter.. haha.

Så jag tycker du kan ringa om det är rosa flytningar =) 
  • missable
    SysterAnna skrev 2011-12-17 22:35:30 följande:
    Hur går det med tandvärken förresten? Är det något bättre?

Har inte haft någon sen imorse typ kl 6 :-P tog aldrig citadonen... men är grymt trött, har ju inte sovit på tre nätter men nu djävlar har jag sovit på dagen och är skit trött så jag ska strax ner i säng!
  • missable
    sandy87 skrev 2011-12-18 18:58:04 följande:
    Inlagd på förlossningen med en bebis med en puls på 180-200;( om inte antibiotikan börjar verka inom dom närmsta timmarna så blir jag snittad ikväll/natt... Hoppas dock på att hjärtljuden sjunker å att bebis svarar på antibiotikan...

håller tummarna att ert lilla hjärta svarar på antibiotikan!! och att allt går bra <3
  • missable

är det någon mer som blivit extremt sugen på vatten??? Nästan hela graviditeten har jag tvingat i mig 1,5l vatten om dagen, men nu vill jag inte ha något annat... Är så grymt gott...

Grymme trött idag, makrn ska bara spela klart på PS3an sen ska han få laga maten idag, orkar verkligen inte!!

• missable
    kikidil skrev 2011-12-19 21:18:32 följande:
    Haha, och jag har hela tiden läst "I Bruno Stens land"!   Tänkte att jag måste googla vem egentligen den där Bruno Sten är!  Hur korkad kan man vara???  Men till mitt försvar måste jag säga att jag aldrig hört talas om brunost.

haha jag med!!!! Var tvungen och googla brunost, aldrig hört talas om det

apropå mjölk så drack jag och maken upp 1,5 l till middgen, så det var bara att åka och köpa mer

men samlar man inte på sig vatten när man dricker så mycket???
Svar på tråden Januaribebis 2012