Januaribebis 2012
tummar och tår hålls så hårt jag kan!
lycka till!
Jag måste berömma er som fortfarande jobbar! Helt fantastiska är ni ju!
jag hade inte orkat med!
paet: ja kuddarna hjälpte så jag kunde somna iaf, men lite stel i nacken var jag när jag vaknade iom att jag snurrat runt som en tok, som vanligt =)
nä jag tror inte heller han gör ett ärevarv, hoppas inte heller vår lilla flicka gör det, men syrran var så arg för hennes förstfödda skulle jävlas så med henne! funderade på det där med svullnad, kankse ska köpa större trosor att ha precis efter förlossningen... jag menar med deras jättebindor och man lär ju inte vara normal där nere efteråt... och precis som du säger, trosorna sitter ju inte som de ska redan nu, haha!!
hatar att vakna för ma. måste kissa och nu lever lillan loppan och sparkar på allt som gör ont
somna om är ju skiiit svårt!!
väntar på att läkaren från förlossningen för att tala om va jag får ta för min tandvärk... tog alvedon för 3 timmar sen och vänyar på att få ta två nya om en timma, men jag håller ju på att döööö av smärta!!!
ames; ja skit drygt sitter och lipar för det gör så ont... maken säger att jg ska bita ihop och att jag aldrig kommer klara en förlossning... är så jävla ledsen och trött på detta...
ames; han fattade piken när jag stack till förlossningen för att hämta citodon... fick även lyssna på hjärtatnär jag ändå var där
så nu hittar jag dit iaf... har fått sova från elva till tre och från tre till nu... men nu är lillan vaken och trycker på en mass nerver.
jamirl, mitt illamående är också tillbaka
fair: hon är betydligt lugnare i sina sparkar men hon reagerar när jag lägger dit en kall handduk på magen...
försöker också leta upp henne ibland och sno plats så brukat hon svara..
hoppas du slipper oroa dig och ring och prata med förlossningen igen om du oroar dig!!! Nu ska jag se om inte lilla jag kan få sova lite