Januaribebis 2012
Men jag fick bra värden så det gick fint! Ingen grav-diabetes här!
På tal om babyskydd. Är det någon som vet om det finns fler än Brio (typ Primo med Base) som har en bas som går både att använda med isofix-fästen eller bilbälte?
De flesta jag har sett är det antingen eller, men vi har inte isofix-infästningar på alla platser i bilen så jag skulle gärna vilja ha båda möjligheterna. Och så har jag tänkt använda denna till fler barn i framtiden och då vet man ju inte vad man har för bil och var fästena sitter i den bilen. Blev glad när jag såg att man hade båda möjligheterna på Brio Base, men det kanske finns något fler märke där man har möjlighet att välja?
Oj! Nu såg jag att Brio Primo med bas har erbjudande på barnens hus just nu. 1295 kr inkl bas. Är det någon som er som har en åsikt om denna? Den är rankad som etta på prisjakt.nu så helt kass kan den ju inte vara. Som jag skrev ovan gillar jag den för att basen kan fästas med både bälte och isofix.... Kanske lika bra att slå till!!
Tack-tack! Blev sugen att åka förbi Barnens hus nu direkt efter jobbet! Jag tror inte jag kommer att kunna hitta den billigare någon annanstans under hösten! Billigaste stället på nätet var typ 1400-1500 kr inkl frakt. Erbjudandet varade till den 18/9 men lika bra att slå till så de inte hinner ta slut!
Börjar känna mig redo. Barnvagnen är beställd från Tyskland också. Nu kan bebisen få komma.