Januaribebis 2012
Den visar mkt mindre än vad en rektalt gör men eftersom jag vet om det så fungerar det bra ändå.
Kanske dags att skaffa en ny iofs men eftersom den fungerar så blir det ju inte av.
Så nu har jag vart iväg hos läkaren med mina sammandragningar och hon kunde inte känna någon förändring men jag ska till smvc och mäta med ul oxå för att vara på säkra sidan.
Blev ss i två veckor och det kändes skönt iafl och nu ska jag vila!!
Sist jag kolla vågen så hade jag gått upp ca 8kg, detta var nog för närmare 10 veckor sen.
Jag har bestämt att jag inte ska ställa mig på vågen mera alls denna graviditet! (ja om inte jag får äggvita i urinen/högt bltr iom att jag innan haft preeklampsi)
22+0 idag och en milstolpe till är uppnådd :)
From idag så tillhör jag förlossningen och om den lille skulle bestämma sig att komma så blir chansen nu större och större att allt ska gå bra :)
Har fortfarande inte fått tiden till smvc men den skulle komma inom 2 veckor så den kommer säkert snart.
då har vi beställt bilstol oxå och det enda som är kvar är chassi och sittdelen till vagnen (liggdelen har vi redan)
och lite små grejer såklart oxå men just det dyra.
Blev en Akta Graco logico. På jollyroom hade de bra erbjudande tom 18/9. Då kostade den bara 1275kr inkl bas och fri frakt!
Det var det billigaste jag hittat den för :)
Den kommer att passa bra på barnvagnschassit sen, vi ska köpa adapter så vi bara kan klicka på den.
i min bil får inte vagnen plats i sin helhelt men chassit får det så det kommer att bli jätte bra.