Januaribebis 2012
Ont gör det verkligen!
Jag hade tänkt ullared i nov/dec men med tanke på foglossningen (antar jag) som jag har redan efter att stått och gått i 1 timma så får vi nog åka tidigare än vi räknat med. Skulle vilja haft bygget klart innan men det blir nog bra ändå.
Milstolpe som jag hade var 22 fullgångna, för då tillhör man förlossningen. Och som idag 100dagar kvar :)
Nu blir nog nästa v 30 tror jag.
Jag kommer att ha tjockare fleeceoveraller i stl 50/56 men vanlig, riktig overall blir det nog ingen.
Ev att vi köper en åkpåseoverall i stl 56 oxå men annars så har vi mininest åkpåsen från teutonia som kommer att finnas i både bilstol och vagn vilket gör att en riktig overall i år är ganska onödig.
Kanske ska tillägga att vi bor strax utanför gbg så kallare än minus 10 är ovanligt, fast att det kan hända ngn enstaka gång.
Idag har jag vart på bytesdagar här i närheten och shoppat en massa för typ inga pengar alls!
Så nu har vi skötbord och overall, massa små kläder i 50/56 mm. Jätte bra tycker jag då allt inte behöver vara helt nytt eftersom det används under så kort tid.
Skötbord uppe blir det vi hittade idag ett sniglar från Ikea. Hade det med dottern oxå och det räcker gott. Nere tänkte vi sätta upp ett vägghängt för toaletten är för lite för annat där. Jag vill inte springa upp och ner i trappan på natten därför blir det två skötbord,