• roxylady

Januaribebis 2012

Trasslet skrev 2011-07-27 14:42:34 följande:
    Jag ska berätta för chefen om tre veckor, då jag kommer tillbaka från semestern. Är i vecka 17 då och hoppas på att magen fortsätter hålla sig borta fram till dess iaf. Annars kanske jag bara behöver visa mig på kontoret... ;D
    Okej! Ja men det låter ju som en jätte bra tid :) Skönt att du kan träffa din chef. haha! Ja som i "be twisted" reklamen där hon stoppar in en boll under tröjan och pekar på magen. Tänker på att du ska komma in så men med en riktigt mage och peka på den på samma sätt! haha ;) Såg den alldeles nyss så det var därför jag fick lov att säga det :p
  • roxylady

Fy.. jag som varit så kaxig sedan jag var i v9-10 nånstans att jag hade slutat må illa.. nu känns det som det börjar komma tillbaka igen. Kan det komma tillbaka igen? Nu är det dock ganska lite.. men det ligger där i grunden hela tiden ungefär på samma sätt som förut..

• roxylady
    Trasslet skrev 2011-07-28 09:09:21 följande:
    Jag tycker mitt illamående och min halsbränna kommer och går lite som det vill. Har trott att det var över, sen står jag plötsligt som igår och tokkräks efter frukost utan någon vettig förklaring. Jag tröstar mig att det åtminstone inte är lika illa som förut. Tror inte att det är nåt konstigt iaf, inte mer än alla andra skumma symptom. ;)
    Hehe okej ;) Ja det kanske beror på någonhöjning just då med hormonerna då. Att kroppen inte hänger med i svängarna? Uuh blir åksjuk bara jag tänker på det :p Men det är i alla fall bättre idag.. hoppas bara att det var igår och inge mer. Så jobbigt att jobba när man mår illa bara.. suck. Tur att allt är för något gott iaf :)
  • roxylady

Åh äntligen har jag fått min RUL tid. 30e Aug. Känns långt borta. Men skönt att den nu är bokad åt mig.

• roxylady
    lillbumbin skrev 2011-07-28 20:59:24 följande:

Här är våran lilla bebis,allt var som det skulle och fick bfdatumet 28/12..En liten busig kille är det vad vi väntar! och jag som bara  trodde jag skulle kunna få flickor!=) men där ser man,handlat lite kläder idag väldigt fina killkläder!=) och en snutte!=)
    Åh vilken fin UL bild!! Grattis till er lilla pojke!! =)
  • roxylady
    PrickenoGrodan skrev 2011-07-28 15:41:23 följande:
    Det är inte halsbränna då? Det var det för mig, men med medicin och mineralvatten är det mycket bättre.
    Missade ditt inlägg. Nej jag tror inte det.. det känns inte som så. Men det illamåendet var bara den dagen som tur var :)
  • roxylady

Någon mer som kan känna av magen lite när man råkat stressa? Jag försöker slappna av hela tiden när jag märker det för att inte påvverka lill*n..

• roxylady
    Niins skrev 2011-08-01 15:22:30 följande:
    Vi är i chock!!! Vi ska ha tvillingar!! Antagligen enäggs!!! Ska tillbaka om en vecka och kolla igen!! Men allt såg bra ut!!
    Wow!! Häftigt! Och grattis!!! Skrattande
  • roxylady
    Jessica82 skrev 2011-08-02 09:48:26 följande:
    jag tycker den är bra, däremot inte lurarna som följde med så jag har använt mig av ett par andra som vi har hemma.

jätteskönt att kunna lyssna så hjärtat slår, och det hörs tydligt när man nu gått en bit i graviditeten, det ger ju ingen garanti för att allt är bra men hjärtat slår iallafall :), resten får jag vänta på att få reda på på rul  
    Okej då får jag byta ut lurarna. Köpte du den på teknikmagasinet? Har alla apotek kontaktgelen?
    Ja det är klart.. åh jag fundrar på om man skulle skaffa sig en sån ändå :)
Svar på tråden Januaribebis 2012