Inlägg från: shadowstorm |Visa alla inlägg
  • shadowstorm

Januaribebis 2012

Hehe fler än jag som inte har någon direkt mage? Jag börjar snart fundera vart hon i magen gömmer sig för jag känner henne ju dagligen. Och jag var större med sonen. Så jag trodde helt klart magen skulle dyka upp för länge sen...hehe

• shadowstorm
    Pebbles82 skrev 2011-08-23 19:49:42 följande:
    Jag har mitt vanliga "daller" från dottern som dragit till sig lite och blivit lite mer fast, men det är inget som putar a la bebismage direkt. På jobbet är det fortfarande bara chefen som vet, för de har inte sett något än! 

Nu är iofs bilden missvisande eftersom linnet inte sitter helt tight (fast jag har dragit ner det så långt det går), men jag LÄNGTAR efter en riktig mage nu! Känner mig bara "fyrkantig" i brist på bättre ord, men bebisen ligger väl bakåt ryggen!
    Fast jag är ju fortfarande betydligt större än med dottern... ;)

(Lyckades inte få in bilden, så länkar istället)
    v18+1
    alfvan.files.wordpress.com/2011/08/img_2942.j... 
    hehe vad är det med våra bebisar i magen :) ja i tajtare kläder synd den ju bättre men vid denna tid sist syndes det under alla kläder kunde inte dölja den :) Nu vill vi ha mage också ;)
  • shadowstorm

God morgon :) Uuha vad jag tycker tiden går sakta nu, men den förklaringen finns säkert i att jag blev flyttad tillbaka 1 vecka :( Och går och inväntar ett nytt RUL den 1 september....uuuh känns så långt bort! Plus jag vill ju börja handla lite smått nuuu, och de skulle dubbel kolla så det var en tös i magen den 1.a så innan dess vågar jag nog inte. Även fast hon var väldigt säker sist men en extra koll är nog lika bra.....

KOM IGEN NU SEPTEMBER KOOOOM! :)

• shadowstorm

Hur mycket har ni gått upp än? Själv ligger jag på - 2 kg. Trodde jag skulle börja gå upp nu när jag slutat må dåligt men tydligen inte.

Men sonen tappa jag ju 8 kg och gick upp kanske 5-7 kg och då var jag gravid på sommaren och gick upp det mesta när jag svällde sista månaden.

• shadowstorm
    MaHo89 skrev 2011-08-24 10:56:26 följande:
    Något var fel. Vad vet vi inte. Ska till smvc imorgon på nus men fy fan för detta.
    Hon sa att benen var för korta för v 19+1 och snarare var som de skulle vara v 15 men huvudmåttet stämde med 19+1. Jag fattar just nu ingenting då de för två veckor sen (v 17) mätte och då såg det bra ut både huvud och ben
    Behöver inte vara nåt farligt, försök att inte oroa dig nu. Håller mina tummar för er, allt är säkert bra.
  • shadowstorm
    Syoss skrev 2011-08-24 11:19:11 följande:
    Går in i v. 20 idag. Vart tar tiden vägen?! :) Fast jag slår vad om att jag kommer bli flyttad på RUL på fredag, så jag kommer väl få vara med om 20-strecket en gång till ;)
    Ja jag blev ju flyttad 1 vecka så jag fick ju ny tid för RUL...*suck* Så mina veckor går just nu låångsamt. Från ha BF 11 jan till 18 är ju lite skillnad. Så jag går in i vecka 20 imorgon IGEN ;P
  • shadowstorm
    MaHo89 skrev 2011-08-24 11:54:32 följande:
    Tack vad ni är gulliga. Känns som att världen rasar samman. Har alltid velat ha många barn men nu känns det som att jag aldrig mer vill vänta barn.
    Fy ändå. Att det aldrig kan få vara bra
    Det kommer gå bra imorgon ska du se :)
  • shadowstorm
    jordgubbe0812 skrev 2011-08-24 14:30:33 följande:
    Varför fick du ny tid om du "bara" blev flyttad en vecka. Rul brukar väl göras vecka 18-20 någongång.
    Därför jag var 1 dag för tidig! så jag låg på 17+6, och då valde de att sätta in ett nytt för hon ville ha en större bild av hjärtat så allt blev rätt!. Så gör de oftast här i Sundsvall, för kompisen min råka ut för samma sak här i våras.
Svar på tråden Januaribebis 2012