Inlägg från: shadowstorm |Visa alla inlägg
  • shadowstorm

Januaribebis 2012

Ojoj vad ja har slitit ikväll....har säkert packat 40 kg kläder från 50-86 i en stoor vakuumpåse och burit ner i källaren....kan ju lova mina fogar känns nuu

• shadowstorm
    Jamirl skrev 2011-08-13 01:11:02 följande:
    Har ni några namnförslag? Skulle det varit en tjej hade hon fått heta Maggi, syskonen heter Jonna och Abbe. Men nu blir det nog Emmet, kändes så rätt efter ultraljudet
    Får jag fråga om du har fått det från en serie ;) Där ena huvudpersonen är döv ;P Bra serie :)
  • shadowstorm
    Jamirl skrev 2011-08-13 10:51:48 följande:
    Haha, vilken serie tänker du på? Skedet bedrar?
    nej swith at birth :) Riktigt bra serie. :) Handlar om 2 tonåringar som får upptäcka att de faktiskt blivit förbyta på BB.
  • shadowstorm
    Some skrev 2011-08-13 13:06:13 följande:
    Är det någon mer än jag som har blivit gravid-dement? Jag kan inte räkna, säger fel på graviditetsveckor hela tiden och glömmer saker jag aldrig skulle glömt innan. Det börjar bli riktigt frustrerande.
    Hehe...ganska vanligt att tankarna på allt annat utom det som väntar försvinner :) Minns att jag glömde typ allt när jag vänta sonen. Nu tänker jag ju knappt ens att jag är gravid så denna gång får jag typ påminna mig själv att jag ska ha en till..hehe. Dock gör ju den också sig påmind att min mage är faktiskt bebodd igen ;)
  • shadowstorm
    MaHo89 skrev 2011-08-13 15:32:10 följande:
    Var på stan idag och kunde inte hålla mig, köpte två nallepuh-pyjamas med Tigermotiv =) Och H&Ms typ startpaket med body, mössa, byxor, pyjamas =)
    Gulligt =) Efter alla kläder jag gick igenom igår så insåg jag hur många små kläder vi egentligen hade haha :) Eftersom många hade lapparna kvar. Men klart jag kommer små köpa nåt också, men inte som med första då man köpte heela tiden :)
  • shadowstorm
    Liina87 skrev 2011-08-13 18:43:47 följande:
    Usch är det bara jag som inte har handlat något? Vi ska på rul på måndag men efter det blir det nog att man börjar handla;)
    inte handlat nåt och känner inget sug alls...knäppt men kommer kanske efter RUL
  • shadowstorm

Ja imorgon är det RUL då, och jag som inte varit nervös än men nu är jag det eftersom jag inte känt den lilla saken på 2 dagar...men jag vet ju själv att det är vanligt men va fasen man kan inte låta bli att bli nervös för rul imorgon

• shadowstorm
    Prinzessan skrev 2011-08-14 11:09:55 följande:
    Hon som gjorde UL´på mej blev typ arg på mej för att jag hade kissat innan. De meddelar alltid att man sk aha fylld blåsa inför ultraljudet. Men jag fick då ingen info om det. Ett litet tips bara om du ej visste.

Jag tror ibland att när man verkligen vill att den lille ska sparka till, då gör den inte det. Lycka till i morgon :)
    jo det vet jag om :) men jag har inga som helst problem hålla mig :) läst många som får springa upp på nätterna och kissa....jag har inte kissat än sedan 23 igår kvällst ;) Nu ska jag kliva upp och göra det...inte orkat röra mig ur sängen än :P

Tack :)
Svar på tråden Januaribebis 2012