Inlägg från: shadowstorm |Visa alla inlägg
  • shadowstorm

Januaribebis 2012

Jag har känt bebisen, så nu är jag lugnare inför imorgon :) Men såå nyfiken vad som bor i magen...jag tror ju kille, men man kan ju ha fel, men tror jag har rätt denna gång =)

• shadowstorm
    Pebbles82 skrev 2011-08-14 23:24:44 följande:
    Sådärja, NU är jag tillbaka från semestrar och allt! Ni skriver ju som galningar! ;) 

Tid för RUL är satt till 25 augusti, så det känns som en evighet dit, kommer då vara i v 18+5. Är tydligen en av de få som inte alls känner något i magen än (v 18 nu), trots att jag kände redan i v 16 med dottern. Men inte noja var det ju...

Nu i v 18 har jag gått ner 2 kg sen jag blev gravid, inte har någon mage dykt upp heller. Alla undrar vart bebisen gömmer sig, så jag får väl också göra det. Å andra sidan vet ingen på jobbet än (utom chefen) - så det är kanske lika bra?!

Är det förresten någon annan som märkt av att de fått tjockare flytningar på sistone? MIna känns helt galna vissa dagar.... :o 
    Välkommen tillbaka :)

Jag har inte heller någon direkt mage och jag väntar också mitt andra.

Mycket flytningar JAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Fast mina är långt ifrån tjocka mina är som rinnande vatten så varje gång jag reser på mig känns det som det kommer vatten :(

Nu ska jag gå och sova imorgon RUL :)
  • shadowstorm
    zatori skrev 2011-08-14 23:48:35 följande:
    shadowstorm: Lycka till du med! <3
    tack =)

Men det är många som har RUL imorgon va som jag förstått det ? Vi har klockan 11.30 uusch jobbigt att nästan hela dagen ska gå och enda man ska göra är vänta :)
  • shadowstorm

Då var vi hemma från RUL :) Och hör och häpna det var en FLICKA i min mage! Så fel jag hade :) Blev flyttad 1 vecka så nu har jag BF 18 JAN. Min älskade sambo fällde till och med en tår när han hörde. Vilken lycka att få uppleva det bästa av två världar :)

• shadowstorm

tack :) men jag blev förvånad jag hade framvägg denna gång...så paff eftersom jag ändå känt bebisen..sen helt klart mindre än med sonen.

• shadowstorm
    LillaEko skrev 2011-08-15 13:44:41 följande:
    Jag hade också moderkakan i framvägg!
    Och grattis till dig för lyckat RUL :) Ni ville inte veta vad som bor i magen? :)
  • shadowstorm
    Marsätt skrev 2011-08-15 15:41:00 följande:

Vad härligt med lite fler töser ;)

hehe lite fler jag tycker hela januari tråden är full av töser ;)
  • shadowstorm

Men det var ju såå många som hade RUL idag, vart har alla tagit vägen? Bara du och jag Eko som gett oss till känna :)

• shadowstorm

I sundsvall får man inte ha med barn, de säger de direkt på inskrivningen plus står i alla papper!

Svar på tråden Januaribebis 2012