Januaribebis 2012
Hej allihopa!
Tänkte bara berätta att jag födde en liten änglatjej som heter Ayla i måndags.
Hoppas det går bra för er alla så tjuvkikar jag in här lite och berättar förhoppningsvis när jag är gravid igen.
Kramar
Hej allihopa!
Tänkte bara berätta att jag födde en liten änglatjej som heter Ayla i måndags.
Hoppas det går bra för er alla så tjuvkikar jag in här lite och berättar förhoppningsvis när jag är gravid igen.
Kramar
Då går man in i vecka 19 IGEN hehe...känns lite surt när man skulle varit i vecka 20 idag men ääsch :)
Niins: Jag finner inga ord vad jag känner när jag läste det fruktansvärda som hänt er....Ord kan inte heller komma i närheten av att beskriva det ni måste känna just nu. Så jag kan inget annat än att verkligen beklaga eran enorma förlust och önska er all lycka till i framtiden även fast allt känns bäcksvart just nu. 
God morgon :) Igår tog jag mig ork med mor min att börja gå igenom alla sonens barnkläder. Och jisses så mycket det var. Jag ska inte göra mig av med mycket innan jag varit på ännu ett RUL, men sedan så kommer en del säljas (om nån nu vill ha det, JÄTTE FINA) eller så ger jag det till behövande i utlandet.
Tyckte jag rensa massor, men när jag skulle plocka ihop allt igen fanns minst lika mycket kvar, men det mest killiga hade jag plockat bort. Men låångt ifrån allt. Är ju inte den som bara kommer sätta rosa på flickan.
Grattis till alla lyckade RUL :)
Hehe vad tror ni om denna vagn då ;) viewitem.eim.ebay.se/ADBOR-Baby-Lux-Combo-Pram-in-24-Colors/280684646394/item