Januaribebis 2012
Carolaj83: får man fråga vad du haft för färg på dem och hur länge du haft dem? Vi planerar ju minst ett barn till och har tänkt ha samma vagn då. Fördelen är ju att det är olika sufletter på dem när det är separat city korg.
Carolaj83: får man fråga vad du haft för färg på dem och hur länge du haft dem? Vi planerar ju minst ett barn till och har tänkt ha samma vagn då. Fördelen är ju att det är olika sufletter på dem när det är separat city korg.
Carolaj83: tack, då vågar vi nog satsa på en med mestadels svart, låter ju som att de håller färgen jättebra!
Blä, skräp dag!
Noll energi och grymt illamående just nu :(
Borde väl inte klaga då jag har semester och utan problem har kunnat spendera dagen i sängen, men känner mig så grymt lat och onyttig!
Vårt rul på måndag är också i v 20(19+3).
Men blev erbjuden denna veckan, men ville inte behöva bryta semestern och åka hem, men nu längtar man ju så man kan dö
Åh, längtar också efter kräftor. Ska ut och fiska det nån helg när semestern är slut å vi åter är hemma.
Det där med pool frågade jag om efter mitt ma i dec. Badar ju i uppvärmd reab-bassäng varje vecka med våra elever. Mycket bakterier och urin och annat som kan råka hamna där i ju, men det skulle inte vara någon fara alls sa den läkaren.
Hoppas inte havet heller är någon fara, har ju badat massa sen vi kom ner till stugan för 1 vecka sen?!?!?
Lycka till till alla som ska på rul idag!
Jag äter efter Livsmedelsverkets rekomendationer. Vågar helt enkelt inte annat, för skulle något gå fel s vet jag att jag skulle klandra mig själv!
Det här med fl, trodde de utgick från årslönen?!?! Jobbar ju upp mina procent privat för en av våra elever + att jag på sommarlovet har haft annat jobb då mitt jobb på gymnasiet bara är vik som skrivs termin för termin. Eller hur räknar de då liksom?!?! Kommer ju vara arbetslös i jan innan bebis kommer då jag bara har höst terminen på anställningsavtalet?!?!?!
V 20(19+0) idag och tror jag känt några enstaka mini buffar nu i veckan, men bara när jag legat på mage.
3 dagar kvar till rul, fy sjutton vad jag längtar nu!