Januaribebis 2012
Jag tycker också hm har konstiga strl, men som ni skriver, beror dock på byxorna!
Har nämligen ett par i 36, ett par i 38 och ett par i strl 40 och jag kan ha alla!
Jag tycker också hm har konstiga strl, men som ni skriver, beror dock på byxorna!
Har nämligen ett par i 36, ett par i 38 och ett par i strl 40 och jag kan ha alla!
Min svärmor älskar kläder och har en drös med vinterjackor jag kan låna om jag blir riktigt stor på slutet =)
Vi har ju hund så här krävs också en bra vinterjacka.
För ut måste jag oavsett väder!
Så, nu har jag lagt till "Gissa kön"-tråden i ts!
Blir tokig, har vaknat runt sju varje dag i över en vecka, och omöjligt att somna om :(
Jag kan vara uppe tidigare och kissa, så är inte därför.
Men flera dagar har jag vaknat exakt kl: 07.08 typ, nästan läskigt.
Har ju inte direkt kommit i säng tidigt heller nu på semestern, och jag är liksom trött och seg, ändå går det inte somna om. Skumt, men lär väl kunna sova halva dagarna när det är dags att ställa klockan och börja jobba igen!
Jag hade det också så i början, men sen gick det över....men verkar kommit tillbaka dock!
Nä, så nu får det bli frukost! Synd bara att det regnar så, annars kunde man gett sig iväg ut en runda.
Men får nog räcka med den blöta turen till svampskogen sen när maken också är vaken =)
Jag har fått gå och kissa innan varje ul om jag inte gjort det innan. Min blåsa fylls väldigt snabbt och lätt. Annars rekommenderar de ju att inte kissa 1-2 Tim innan här.
Nähä, dags att försöka sova lite, 10 timmar kvar till rul :)