• LillaEko

Januaribebis 2012

Jag tycker också hm har konstiga strl, men som ni skriver, beror dock på byxorna!
    Har nämligen ett par i 36, ett par i 38 och ett par i strl 40 och jag kan ha alla!

• LillaEko

Min svärmor älskar kläder och har en drös med vinterjackor jag kan låna om jag blir riktigt stor på slutet =)
    Vi har ju hund så här krävs också en bra vinterjacka.
    För ut måste jag oavsett väder! 

• LillaEko

Blir tokig, har vaknat runt sju varje dag i över en vecka, och omöjligt att somna om :(

• LillaEko

Jag kan vara uppe tidigare och kissa, så är inte därför. 
    Men flera dagar har jag vaknat exakt kl: 07.08 typ, nästan läskigt. 
    Har ju inte direkt kommit i säng tidigt heller nu på semestern, och jag är liksom trött och seg, ändå går det inte somna om. Skumt, men lär väl kunna sova halva dagarna när det är dags att ställa klockan och börja jobba igen! 

• LillaEko

Jag hade det också så i början, men sen gick det över....men verkar kommit tillbaka dock!

Nä, så nu får det bli frukost! Synd bara att det regnar så, annars kunde man gett sig iväg ut en runda.
    Men får nog räcka med den blöta turen till svampskogen sen när maken också är vaken =) 

• LillaEko
    Ms J skrev 2011-08-14 08:14:45 följande:
    Brukar vakna rätt tidigtt jag med, surfar lite på mobilen och kollar grav apparna om  det står något nytt och kollar blocket om det kommit något nytt! Haha! Bra fint med semester ibland!

Jag ska till Vimmerby och Ölands djurpark nästa vecka och vi har ju ingen ståbräda då vi bara har ett barn på 4 år(än så länge), hade ni tagit med vagn till detta barn eller klarar hon flera hela dagar på sådana här äventyr? Vill ju inte avsluta dagen i parken bara för jag inte orkar bära henne när hon blir trött i benen då det kostar en slant att gå in på båda ställena.
    Haha, jag har samma morgonrutin ;) FL-appen är en av de första som kollas när de blå öppnas!

23 timmar kvar till rul, nedräkningen har börjat på allver =) 
  • LillaEko

Jag har fått gå och kissa innan varje ul om jag inte gjort det innan. Min blåsa fylls väldigt snabbt och lätt. Annars rekommenderar de ju att inte kissa 1-2 Tim innan här.

• LillaEko
    Jämthund skrev 2011-08-14 18:10:50 följande:
    Haft gråtanfall här nu i eftermiddag.. Vägde 50 innan jag blev med barn. Jag har fan gått upp 10 kilo och jag vet inte hur. Jag har inte ätit en godis mer än vad jag brukar, jag tar inte mat två gånger, dricker inte läsk mer än vanligt.... Promenerar lika mycket som vanligt. Usch så jag ser ut....
    Jag har nog gått ca 8 kg, så du är INTE ensam....inte heller över panikkänslan. Grät över det igår kväll. 
    Medan min man bedyrar hur mycket han älskar det och magen.
    Och att han kommer älska mig minst lika mycket även efteråt oavsett vad jag väger =)
    Vet ju att han älskar mig, men är ändå skönt att få det visat och sagt till sig nu när man mest känner sig som en oattraktiv heffaklump! 
Svar på tråden Januaribebis 2012