• LillaEko

Januaribebis 2012

Lilla pricken: gp är graviditetspenning, nya namnet för havandeskapspenning. Det är ju 60 dagar full sådan, så blir ju i skarven på okt/nov beroende på hur höstlovet ligger för min del som har bf tidigt i jan.

• LillaEko

LillaPricken. Jag arbetar som elevassistent på gymnasiesärskolan i en klass med elever som har flerhandikapp. Så mycket lyft och upp och ner från golvet.

Jag har också en blogg men skriver inget om graviditeten än, tänkt skriva mer om kommande pyssel sen i höst som jag ska göra inför bebis ankomst.
    Frunerolindstrom.blogspot.com

• LillaEko

Ibland får jag så ont i mina bröstvårtor att jag bara vill gråta.
    Någon mer som har samma? Vet inte vad jag ska göra =S 

• LillaEko

2 av 3 nätter avklarade. Och har faktiskt gått bättre än väntat, men går åt en hel del yoghurt. Men vi har haft lugna nätter hittills, så i natt kunde vi tom kolla två filmer.
    Men nu är hunden äntligen rastad och jag har fått landa på kudden, så natti natti

• LillaEko

Jag har nog +5 kg på vågen, går in i v 16 (15+0) imorgon.
    Men gick upp allt under illamåendet och tröttheten. Då orkade jag ju inte träna något och kunde typ bara äta kolhydrater (gör inte det alls nästan i vanliga fall).
    Så nu har det iallafall stannat av.

• LillaEko

Ligger också och drar mig efter att ha sovit lite. Gå upp och slänga på kaffet. Men sängen är SSSssssååååå skön. Men efter imorgon är det ju helg :)

• LillaEko

Nä, tror det är för tidigt att se sådant på kub, det görs ju mellan v 11-14 typ.

• LillaEko
    erajka skrev 2011-07-15 16:21:27 följande:
    På min kallelsen står det att man inte får reda på kön eller att det inte finns någon möjlighet att få någon bild.  Vid kub-testet
    Vi fick bild, men däremot stod det nog samma ang kön på vår kallelse.

v 16 (15+0) idag och exakt 1 månad kvar till RUL.
    Men först 1 vecka jobb och sen semester innan med.
    Misstänker att de kommande veckorna kommer går ganska fort! 
Svar på tråden Januaribebis 2012