• LillaEko

Januaribebis 2012

Blä, skit dag. Hur kan energinivåerna skifta så?? Förra veckan va jag först ute med hunden en timme innan jobbet och sen orkade jag hålla igång hela kvällarna+ träna tre pass på gymmet.
    Den här veckan har startat skit. Så j**la trött att jag bara gråter. Orkar knappt laga middag. Finns noll energi kvar efter jobbet, idag har hunden bara fått kort kort tur + olika söklekar inne (tur mannen gav henne ordentligt på fm). Borde sätta fart med min matte c kurs och hade även tänkt skriva klart ansökan om gp, men hjärnan funkar inte, alldeles för trött....men kan inte sova?!?!?

• LillaEko

Min höst jacka är figursydd, haha, så den sitter inte alls bra nu. Åla-skinn om jag försöker stänga den!

• LillaEko

Funderar på om det kan vara sammandragningar jag har ibland då, blir som stenhård och stel på något konstigt vis i magen?!?! Men hur länge håller 1 sd igång på er?

Men har även upplevt som molvärk el hugg i "liggament" ibland. Någon som känner liknande? Går in k v 23 på fredag. Vet ju att bäbis växer ca 1 cm i veckan nu så kanske är växtvärk?!?!

Tycker magen växer för varje dag just nu iallafall :s

• LillaEko

Intim fråga.
    Någon mer som har riktigt tjocka flytningar?
    Innan när jag var och kissade hade det till och med kommit en "flytnings-klump" i toan?!?!

• LillaEko

Jag älskar att hitta på andledningar för att överraska min man.
    Kom på att fars dag är ju i november. Då ska jag nog allt köpa en bebis sak/klädesplagg och slå in till den blivande fadern :)

• LillaEko

Jag har också känt något liknande hugg, men tror att det är ligament. För upplever att magen just nu växer för varje dag!

• LillaEko

Åh, grubbel grubbel grubbel, var ock kollade på hus igår. Tyvärr krävs det renovering och eventuellt sanering innan inflytt....!
    Måste ta reda på när de kan flytta, har fått så mycket varnande fingrar kring renovering och spädbarn =S

Någon som har erfarenhet? 

Svar på tråden Januaribebis 2012