• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • LillaEko

Sovit dåligt i natt pga värmen. Så idag är jag helt förstörd, vill bara lägga mig ner och sova :s
    Brukar ju inte fara så illa av EN dålig natt annars.
    Men har lite svart komp jag behöver ta ut nu innan sommarlovet, så kanske skulle passa på idag.

• Eljesa

hej får man hänga med här i tråden jag e gravid med 3:an bf 12/1 längtar tills jag passera vecka 12

• Butikslager

Känner mig orolig inför VUL:et imorn.
    Illamåendet denna grav är inte alls lika påtagligt som med sonen då jag kräktes som en gris varje dag. Lite illamående bara och ungefär en liten kräk per dag bara.

Bröstvårtorna är lite ömma, men inte alls som tidigare.

Usch vad jobbigt.
    Jag vill inte höra att det gått åt skogen igen.

• Snösport

Liiv: kommer säkert att gå kanon imorgon när ni får kolla in, jag känner ju inget typ och det verkar ganska vanligt om man lyssnar på dem som har haft ickesymptomsgraviditeter...lyssnar bara på dem för annars blir man ju rädd hi,hi,hi!
    Lycka till imorgon!!

• Majskorn

jag har lite ont i brösten, annars ingenting :/ men det har varit så sen dag 1 och jag har ju sett hjärtat slå så...

• Butikslager
    Snösport skrev 2011-06-08 13:16:10 följande:
    Liiv: kommer säkert att gå kanon imorgon när ni får kolla in, jag känner ju inget typ och det verkar ganska vanligt om man lyssnar på dem som har haft ickesymptomsgraviditeter...lyssnar bara på dem för annars blir man ju rädd hi,hi,hi!
    Lycka till imorgon!!
    Tack! :)

Så jobbigt att känna denna oro!
    Jag tycker liksom det räcker nu..

MF:et i mars satte sina spår. Mycket pga att det var så sent och jag trodde det var "säkert"..
  • TyckOmMig

Liiv-det går säkert bra imorgon ska du se-jag har aldrig kräkts i mina gravidteter och bara haft mkt ömma bröst första gången jag varit gravid.Fast visst oroar man sig precis hela tiden denna första trimester!

• Majskorn
    TyckOmMig skrev 2011-06-08 13:20:03 följande:
    Liiv-det går säkert bra imorgon ska du se-jag har aldrig kräkts i mina gravidteter och bara haft mkt ömma bröst första gången jag varit gravid.Fast visst oroar man sig precis hela tiden denna första trimester!
    Hur länge hade du ömma bröst? känns osm mina inte vill geupp...värst på kvällen när BHn åker av...
  • Butikslager
    Majskorn skrev 2011-06-08 13:23:35 följande:
    Hur länge hade du ömma bröst? känns osm mina inte vill geupp...värst på kvällen när BHn åker av...
    Med sonen hade jag ömma tuttar ganska länge, sen började jag läcka mjölk redan i v. 20.. Så då var det bara börja med amningsinlägg!
  • Butikslager
    TyckOmMig skrev 2011-06-08 13:20:03 följande:
    Usch för detta med oron. Det är ju hemskt.
    Jag önskar jag kunde slappna av och ta det som det kommer. Det brukar jag göra, men denna gång känns det svårt vissa stunder.
Svar på tråden Januaribebis 2012