-
Då kan vi vara less tillsammans :) Ja sambon min har jobb sedan en längre tid tillbaka som tur är. Annars vet jag inte hur vi skulle kunna överleva här hemma :( Gör vi ju knappt ändå! Speciellt om akassan strular och om jag inte kommer få CSN-lån som jag vill ha så jag kan studera :( uuuh allt hänger just nu på en skör tråd. Tur det är mitt andra barn så jag har det mesta redan som man behöverEmpa86 skrev 2011-08-25 15:30:23 följande:Jag vet hur det känns. Allt som har med pengar går emot mig just nu känns det som! Bara mannen som har lyckats få sig ett jobb. A-kassan strular som fasen. Funderar på att börja plugga på måndag men får inget bra svar av FK om vad som gäller. Uscha! Lägenhet som ska renoveras och snart ska det börja "boas" inför lillemans ankomst! Suck! -
Gick in i vecka 20 igår. tycker tiden går sååå sakta :P
-
Känns som problemen vill aldrig sluta :(( idag har jag byt däck, men ändå var det samma missljud med bilen så jag tog den lite snabbt till en verkstad som konstatera att det var vänstra hjullagret som höll på säga hejdå. så nu ska ännu mera pengar ut på bilen!!!!!!!!! SUCK och just nu liksom när akassan är segare än segast och sambon fått lön efter semestern så den är 20% mindre
-
Idag hände det som jag bara väntat på, jag svimma! Jag har känt mig yr och svimfärdig i flera dagar och idag så försvann bara allt....nu har jag legat i sängen i timmar och hela världens snurrar för mig. Imorgon om jag känner såhär blir det söka sig lite vård för se om jag kan få nåt som hjälper mig emot detta. För jag kan ju inte gå och hålla på svimma ka ju skada mig!
-
Jag gissar nästan på båda...ska ta kontakt med sjukvården imorgon och sedan vända mig till MVC på måndag morgon direkt. För jag mår såå dåligt...och såhär kan jag ju inte gå runt och må, livrädd jag ska ramla i trappen, eller att jag ska svimma när jag sitter och kör bil...NÄ uuhua
-
Jag har inte köpt 1 sak ens hehe....Jessica82 skrev 2011-08-29 12:30:07 följande:vi e nästan klara med garderoben till bebis
hade så mycket unisex kläder till sönerna så en runda på vinden och i shoppingcentret i helgen resulterade i att jag bara behöver handla ytterkläder till bebis, har två sommarbarn så några beibioveroller och sånt äger jag inga.
nånting nytt har och kommer jag oxå köpa trots att jag igentligen inte behöver
nån mer som hunnit handla massor+ vagnen e klar och kläderna.. mannen stoppade mig när jag tänkte sätta ihop spjälsängen, han tyckte vi kan vänta till jul
-
På torsdag är det vårat andra RUL :) Och jag hoppas vi får höra att det är bra med den lilla i magen. Plus höra samma kön som vi fick höra sist, för vad ska man annars gå och tro? Haha :)
-
Nån mer än jag som skriver blogg? :)
shadowstorm.blogg.se Här är min -
Och behöver någon hjälp med en layout till sin blogg.se så kan jag hjälpa :)
-
Ja blogg.se är super lätt att använda :) Så det kan jag rekommendera :)Someday skrev 2011-08-31 08:03:19 följande:Jag är urkass på sånt och har varit sugen på att blogga. Började med wordpress men det har varit jättesvårt att uppdatera bloggen, tagit mycket tid så jag sket i det. Är blogg.se enkel att använda?Ja det kan man :)Sapato skrev 2011-08-31 08:04:50 följande:Kan man blogga från Iphone med blogg.se