Januaribebis 2012
Jag känner bebisen typ heela tiden, hon är en väldigt aktiv en. Både dag som natt ;P Så nu märker jag då inte av att jag har framvägg. :)
Jag känner bebisen typ heela tiden, hon är en väldigt aktiv en. Både dag som natt ;P Så nu märker jag då inte av att jag har framvägg. :)
Jag gjorde min belastning i vecka 28 med sonen så gissar det blir liknade med denna. Och fyyy så äckligt det är!!! Sen att man inte får äta på 12 timmar gör det inte bättre att hålla det kvar i magen.
Då var man i vecka 22 :) Nu får tiden snabba på tycker jag ;)
Själv har jag inte gått upp ett gram, dock gått ner något kg...men det var lika med sonen så jag blir inte förvånad.
Urk för min stackars mage :( Jag blir så dålig när jag är gravid....detta är verkligen sista gången jag gör detta. Jag ställde mig på vågen idag och den stod då på - 5kg och jag har mått bra nu flera veckor...Sist med sonen gick jag ner 7kg sen upp några efter vecka 28. Så lär väl bli nåt liknade denna gång. Var smalare (om man nu inte räknar med magen) efter jag fött sonen än jag var innan haha :P
Då gick man in i vecka 24 idag :) var till bm igår. Och allt såg bra ut och jag hade ett SF-mått på 24 vilket tydligen var större än med sonen. Det är 2-3 cm större än när jag vänta sonen....hej och hå var vill detta sluta :P
Då gick man in i vecka 25 :) Och jag skriver typ aldrig men jag läser vad ni skriver så fort jag kan. Håller ju på studera på heltid hemma. Och har bara några veckor på mig slutföra en kurs :P Men passande tid när man ändå inte har något bättre för sig :)
Näää jag börjar inte längta efter att veckorna går snabbare, när en av mina närmaste vänner just fick sin andra dotter!!!
Hoppas hösten går snabbt!
Då var man i vecka 26. Men nu får man gäärna komma över vecka 30 så det känns som att man är på gång. Är så less på vara gravid redan :P SUCK!