• LillaEko

Januaribebis 2012

Shirin85 skrev 2011-05-10 16:48:22 följande:
    Har sovit nästan hela förmiddagen idag, har blivit jättetrött de senaste dagarnaObestämd
    Jag är också sjukt trött.
    Somnade innan 20.30 igår och sov 10,5 tim i natt, sen lyckades jag somna 30-40 min på jobbet i en sackosäck när eleverna hade avslappning och nu r jag grymt sugen på att krypa i säng......riktigt jobbigt. Men känns som det är aningens för tidigt att somna 18.30 =S

Kul att det bara blir fler och fler här. Grattis alla nya. 
  • LillaEko

Akut sug på äppelpaj ikväll.
    Så blev till att slänga ihop det, men smaskade lite av smulpaj-degen så när pajen var klar var jag inte alls lika sugen på det längre :p
    Funderar på er som har sug på salt, det kan inte bero på den explosiva värmen idag? Man förlorar ju en del salt när man svettas och nu är man ju inte van vid värmen heller.

• LillaEko
    Missoctober88 skrev 2011-05-11 12:48:44 följande:
    Hur gör man för att få komma och göra vul?
    Jag ringde bara vår kk mottagning, men har ett MA och ett MF i bagaget.
    Fick tid direkt, men tyvärr va de väldigt fullbokade så måste försöka hålla oss till 31/5, är då i v 9-10 (8+6).
    Men har hört att det är väldigt olika mellan olika landsting.
    Sen kommer det troligtvis även bli ul i v 12-13 för kub-test.
    Alla som vill får nämligen göra det här i vårt landsting 
  • LillaEko
    Cia80 skrev 2011-05-12 06:55:29 följande:
    Bumbi, Uj! Jag väntar ju iofs bara tvåan men då kanske det inte är så lång tid kvar tills mammabyxor kommer fram Förresten, vet ni om det bara är H&M och PoP som säljer mammakläder om man inte vill handla på nätet.
    Tror att visa utvalda vero moda butiker har Mammabyxor med.

Jag är svullen som om jag vore i 5 månaden om kvällarna känns det som, speciellt precis efter middagen.
    Idag vaknade jag 40 min innan klockan ringde och mådde småilla och gör det fortfarande, trots frukost i magen.
    Men skönt på ett sätt att illamåendet är tillbaka igen, har ju inte känt något på 2 dagar så nojjat endel.
    Gick in i v 7 igår....vet att jag tjatar, men kan inte tiden bara rusa på, vill ha mitt ul den 31/5 NU!

Fy vad tråkigt att läsa om ev mf, håller tummarna för er att ni snart får ett härligt plus på stickan igen.
     Styrkekramar i massor, vet vad ni går igenom.
  • LillaEko

Cia80 kolla deras hemsida först kanske står där vilka butiker som har man sköldar.

Jag har två byxor hemma sen förra grav i dec. De ena från hm och de andra köpte jag via tradera. Billigt och bra tycker jag allt.

Precis pratat med bm, hon höll med om att det är bättre att ses efter ul, så fick tid dagen efter för provtagning inför kub och inskrivning. Eftersom jag inte känner att jag är i behov av hälsosamtalet så känns det väldigt bra, alltid skönt att få som man vill;)

• LillaEko

Vet precis hur du känner, smärtan går inte beskriva. Tror inte jag kommer våga titta på skärmen när det är dags för vårt ul.

Men hur trött och irriterad kan man vara. Vill bara gå hem från jobbet och lägga mig och böla. Irriterad på både kollegor och elever, mått små illa hela dagen och tror i mellanåt att jag måste kräkas.
    Men bara att bita ihop sista timmen :(

• LillaEko

Håller tummarna för er som ska få besked idag.
    Och massa styrkekramar till er som tyvärr lämnat oss, vet vad ni går igenom.
    Låt sorgen ta sin tid och ge inte upp.

Någon mer som har si sådär varannandag illamående?
     Igår mådde jag illa hela dagen till och från, idag när jag vaknade kände jag inte av det alls på samma sätt.
    Mer än att kaffet ger mig lite kväljningar. 

Jag blir yr om jag reser mig för fort, men det har jag alltid blivit!

• LillaEko

Kiyona: grattis på födelsedagen,
    Håller tummarna för imorgon. Men skönt att höra att du ändå känns hoppfull, att går det åt skogen är det bara på det igen.
    Vid mitt mf och ma så har jag försökt tänka att något var fel och att det inte riktigt var dags för oss än.
    Visst har det varit en stor sorg men det blir inte bättre av att deppa ihop helt och lägga sig ner och dö, så har jag resonerat.

Småäta är det ända som funkar mot mitt illamående med, inte konstigt att byxorna känns trånga :p

• LillaEko

Tror inte mina bröst växt något särskillt.
    Gillar inte bh så har mest sport topp, är mjukt och skönt tycker jag.

Svar på tråden Januaribebis 2012