Januaribebis 2012
Är det snabba kolhydrater passerar de ju snabbare genom kroppen.
Det kanske helt enkelt innehåller för mycket socker, då går ju insulinet upp och ner och man blir hungrig snabbt efter att man ätit igen.
Lycka till Missoctober88, styrkekramar
Var på bio med mannen idag. Gick på tidig föreställning vid 14.45 för att jag skulle orka.
Men höll ändå på att somna trots att filmen var riktigt bra :s
Åh, vill ha Tisdag nu.
Börjar bli nervös inför ul ordentligt känns det som.
Måtte allt se bra ut och att det är en dansant och livlig liten krabat där inne.
MissOctober88, hoppas du inte behövt spendera hela natten på akuten. Fortsätter hålla tummarna hårt!
Beklagar från djupet av mitt hjärta till er som fått ma, mardrömmarnas mardröm.
Även till er som fått mf.
Styrkekramar i massor
Konstigt att det är så olika i olika landsting.
Jag har ju gjort två vul, ett i v 6+5 och ett i 9+0.
Ska imorgon in och göra det tredje för kub, men då blir det ul på magen, måtte verkligen allt se bra ut. Denna tråden är tyvärr väldigt skrämmande just nu.
Lider med er av hela mitt hjärta, vet precis vad ni går igenom och finns inga ord som räcker till.
Ikväll är jag helt färdig.
Har ju jobbat ett 26 tim pass nu sön-mån. Sovande natt, men sömnen blir ju sådär när man inte är hemma.
Ikväll är jag dessutom tvungen att tvätta då vi åker bort ons och sen ska jag jobba borta nästa vecka, så inga tvättmöjligheter.....helt j*vla slut vill jag lova.
Har dessutom en stackars hund som är sugen på en runda, så får väl ge henne lite nu innan tvätten ska upp vid 21.00.
Sen lär jag stupa i säng!
Zaarah: njut. Vad jag förstått har många av oss tråkigheter i bagaget. Och därför också mer oroliga.
Va du lycklig och njut och nojja absolut inte över att du inte nojjar :)
Jag väntar ju första och tycker det börjar bli svårt att dölja :s
UL gick bra idag, Liten växer som den ska och hjärtat tickade fint.
Men var svårt att få en riktigt bra bild för nupp-testet då jag har en lite bakåtliggande livmoder.
Så nytt ul om 2 veckor igen.
Är verkligen så konstigt att vissa landsting inte vill göra ens ett extra ul utöver rul och vi får nu ett 4:e ul innan rul.
Borde det inte vara mer enade?
Går in i v 13 idag, oj nu börjar ju tiden äntligen gå. Ca 30% avklarat :)