Januaribebis 2012
Jag tog proverna ons 1 /6, var då i v 10 (9+0) sen gör vi ul om en vecka, är då i v 12 (11+6)
Liiv, lycka till idag. Ska hålla alla tummar och tår så hårt jag kan.
V12 idag. Måtte tiden gå fort nu ;)
Åh, jag känner igen mig med många. Inget matsug, men ändå hungrig och sugen?!?!
Får jag dessutom för mig att jag nog skulle kunna tänka mig något så MÅSTE jag ha just det. Annars mår jag bara mer illa.
Usch, varit och fått mitt sommar schema idag, (jobbar ju i vanliga fall på särskolan, men sommarlov på fredag ju).
Kommer bli tufft två av veckorna är det dygns pass, jobbar då ca 26 Tim i sträck med sovande journatt.
Sen en av veckorna hade jag fått 3 vak nätter.
Är ju så sjukt trött som det är efter mitt vanliga dagtids jobb nu så är livrädd för hur detta ska gå. Dessutom medicinansvarig på alla fyra kurserna jag ska jobba.
Måtte trötthet och illamående gå över nu.
Blev så sugen så var också tvungen att testa den kinesiska kalendern, här blir det en liten tös ;)
Men tror väldigt lite på sådant! Men ändå lite kul!
Fick svaret pojke på det andra testet. Så antar att det är 50/50 :p
Jag har ätit fil med jordgubbar i till frukost 2 dagar på raken nu, funkar perfekt mot morg illamåendet, och är otroligt smarrigt :)
Är i v 12 (11+1) idag och har fått tillbaka min molvärk/dragningar igen. Någon mer som känt att det kommit tillbaka? Tycker inte jag känt av det på ett tag nu nämligen.
Så blir man ju nojjig direkt :(
Någon som börjat med knipövningar och sådant än? Hittade "vänta barn" boken man får av bm i min byrålåda vid sängen nu ikväll så var tvungen och bläddra lite i den igen.
Kom då på att bm påminde om den träningen när jag var på inskrivning den 1/6
Paet: tog de inga provet på dig?
Här kallar man det första hälsosamtal, det du beskriver. Sen får man komma på inskrivning, då tas det prover, bokas ul och pratas lite till.