• LillaEko

Januaribebis 2012

Vet att många planerar att berätta föräldrar idag, lycka till :) vi har ju redan berättat för våra.

Igår praktiserade vi föräldrarskap här ;)
    Var barnvakt åt en 3,5 månader gammal liten tjej hela dagen då föräldrarna var på bröllop. Mysmysmys.

Har även hittat ett sätt att hålla nere Illamåendet, fil och smörgås direkt på morgonen. Innan åt jag alltid omelett.

• LillaEko
    curiosa skrev 2011-05-29 09:25:29 följande:
    Får ni på er era gamla byxor fortfarande?
    Jag är nu i v 8+1 och visst får jag knäppt dom men då får jag oxå stå hela dagen för sitta går inte.
    Började i veckan med mamma byxor. Känns lite löjligt redan men så bekvämt :)
    Jag har också börjat lite med mina mammabyxor och likaså gummiband på mina vanliga byxor.
    Men mycket leggings med. Känner mig också löjlig.
    Men har ju ett jobb där det blir mycket ner och upp från golvet så funkar verkligen inte med jobbiga tajta jeans längre. Tycker det är så obekvämt när det spänner över magen.
    Är i v 9 (8+4). 
  • LillaEko

Gröna sura äpplen är ett måste att ha hemma nu, något jag aldrig varit förtjust i innan.

Fasar för morgondagen, mannen jobbar fm vecka och det innebär att jag rastar hund en timme på morgonen. Brukar alltid göra det innan frukost. Men misstänker att jag måste äta innan imorgon. Sen har ju magen levt ett eget liv de senaste mornarna, och då måste man på toa direkt. Hmm så undrar hur tidigt man måste gå upp för att hinna till jobbet i tid.
    Tur det bara är 3 arbetsdagar denna veckan.

Usch börjar bli nervös för vul på tis. Måtte allt fortfarande se bra ut.

• LillaEko
    twistedtofit skrev 2011-05-29 21:49:43 följande:
    Paet äter 2-3 granny Smith om dagen. Jag åt nog inte så mkt godis. Däremot glass!! Vanlig o inte larmade. Nu vill jag ha piggelin o tvister,men har bara ätit en piggelin!
    Precis samma som jag, piggelin och granny smith äpplen. Sur hallonsorbet är också riktigt gott.

Fy vilken natt, tror mitt undermedvetna spelar mig ett spratt inför ul imorgon.
    Vaknat hela tiden.
    Så lagom seg och halvdöd nu på morgonen.
    Men hundrundan gick bra, tryckte ner en macka innan vi gav oss iväg.

Hoppas ni alla får en härlig Måndag =) 
  • LillaEko

Är du hård, drick massa vatten.
    Finns även jättebra frukt och fiber tabletter på Apoteket som är helt naturliga och funkar klockrent mot hård mage.

Lycka till på vul och ul ni som ska idag.

• LillaEko

Åh, nu börjar jag bli nyfiken.
    Hur har det gått för er som skulle på vul vid 11?

• LillaEko

En kompis fick barn i feb nu i år. Hon mådde jättebra hela sin graviditet.
    Hoppas det kan lugna er, och njuta

Svar på tråden Januaribebis 2012