• LillaEko

Januaribebis 2012

Blev livrädd tidigare ikväll, en konstig och mer intensiv molvärk. Kändes som den även gick ut i ryggen. Någon som haft liknande?

• LillaEko

Ja det var helskumt, kunde inte riktigt beskriva det med ord när mannen frågade. Bara att det kändes väldigt konstigt och intensivt

• LillaEko

Ja, den där molvärken var ganska intensiv även när jag la mig sen igår.
    Sover på mage så vet inte om det har något med att man "sträcker" ut sig.

Idag var det nära att den första spyan kom, älskar att ta det lugnt på helgen innan jag äter frukost....men det gillade INTE magen......så hedan efter får det bli frukost direkt.
    Nu mår jag bara småkyvigt.

Ett lite mer intimt symptom???? Klåda????
    Någon mer som känner sig torr och att det kliar där nere? 
    Brukar ha lite flytningar i vanliga fall, så är inte van vid denna torra känslan.

• LillaEko

Vi har berättat för våra familjer + att jag sagt det till en kompis.

Men ska iväg på hajk tors-fre nästa vecka med våra elever. Är rädd att det kommer uppdagas då. Måste ju på något vis smuggla med mig frukost som jag kan äta direkt när jag vaknar. Annars finns stor risk för att jag får hänga över toan.
    Jobbar ju inom särskolan så måste ju hjälpa eleverna med morgonbestyren innan vi kan gå och äta, men hoppas jag lyckas vilseleda dem ;) 

• LillaEko
    cabrera skrev 2011-05-15 14:19:25 följande:
    haha 11-12 passar ju bättre ;) Aa igår sa dom 5+1 kanske 5+2.. men ska göra vul igen den 27e så då kanske man ser lite bättre :)
    Jag har också bf 3 jan men är i v 7 (6+5), så tror du kan räkna med ett annat bf!
  • LillaEko
    Mamman76 skrev 2011-05-15 15:51:24 följande:
    Säger hejdå och lycka till till alla januarimammor!

Fick åka in akut med ambulans i fredags efter att ha fått så ont i magen att jag svimmade och spydde. Det visade sig vara utomkvedshavandeskap i v7 och blåsan sprack i äggledaren. Min mage fylldes med blod, blödde 1,5 liter! Operationen tog 3 timmar och de fick ta bort hela äggledaren. Nu är jag hemma igen med ett operationssår på magen och det känns så tomt och orättvistGråter  Min lilla bebis är bortaGråter

Ta hand om er!
    Nej, beklagar verkligen. Vet precis hur den där tomheten känns. Orättvist och hjärtkrossande.
  • LillaEko

Jag ska också in idag, fast kl 14. Haft en konstig brun flytning i lör och tyckte flytningen nu på morg var ljus ljust rosa.
    Ska hålla tummarna för dig V-mamma .
    Riktigt jobbigt och nervöst. Men hoppas få se ett tickande hjärta.

• LillaEko
    vinterbarn2012 skrev 2011-05-16 12:34:59 följande:
    hej hej, här händer det grejer. har varit bortrest så inte vart inne på ett tag.
    i fredags fick jag en blodfläck på pappret när ja kissat........
    men det har inte gjort ont eller så ,allt har vart som de vart de andra dagarna... fy varför får man de? blir ju dunder orolig... ska till bm imon så får vi se vad hon säger...

hur mår ni andra? :) 
    Jag fick likadant, fast inte färskt blod, utan mer en brun flytning.
    Ska in på koll nu vid 14.00, tror aldrig en dag gått så sakta som denna. 
  • LillaEko

Fick se en liten krabat med ett pickande hjärta :)
    Blev tillbaka flyttad 4 dagar till v7(6+1) istället för 6+5
    otrolig lättnad, men behållare även min andra tid den 31/5.

Svar på tråden Januaribebis 2012