Januaribebis 2012
Blev livrädd tidigare ikväll, en konstig och mer intensiv molvärk. Kändes som den även gick ut i ryggen. Någon som haft liknande?
Blev livrädd tidigare ikväll, en konstig och mer intensiv molvärk. Kändes som den även gick ut i ryggen. Någon som haft liknande?
Ja det var helskumt, kunde inte riktigt beskriva det med ord när mannen frågade. Bara att det kändes väldigt konstigt och intensivt
Ja, den där molvärken var ganska intensiv även när jag la mig sen igår.
Sover på mage så vet inte om det har något med att man "sträcker" ut sig.
Idag var det nära att den första spyan kom, älskar att ta det lugnt på helgen innan jag äter frukost....men det gillade INTE magen......så hedan efter får det bli frukost direkt.
Nu mår jag bara småkyvigt.
Ett lite mer intimt symptom???? Klåda????
Någon mer som känner sig torr och att det kliar där nere?
Brukar ha lite flytningar i vanliga fall, så är inte van vid denna torra känslan.
Vi har berättat för våra familjer + att jag sagt det till en kompis.
Men ska iväg på hajk tors-fre nästa vecka med våra elever. Är rädd att det kommer uppdagas då. Måste ju på något vis smuggla med mig frukost som jag kan äta direkt när jag vaknar. Annars finns stor risk för att jag får hänga över toan.
Jobbar ju inom särskolan så måste ju hjälpa eleverna med morgonbestyren innan vi kan gå och äta, men hoppas jag lyckas vilseleda dem ;)
Min lilla bebis är borta
Såg att vi fått den första magbilden publicerad här.
Så gjorde en undertråd till där vi kan lägga upp våra magar sen:
www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html
Bara att börja ta kort och lägga upp när ni känner er redo
Jag ska också in idag, fast kl 14. Haft en konstig brun flytning i lör och tyckte flytningen nu på morg var ljus ljust rosa.
Ska hålla tummarna för dig V-mamma .
Riktigt jobbigt och nervöst. Men hoppas få se ett tickande hjärta.
Fick se en liten krabat med ett pickande hjärta :)
Blev tillbaka flyttad 4 dagar till v7(6+1) istället för 6+5
otrolig lättnad, men behållare även min andra tid den 31/5.